loader
03:43
0
کد خبر : 4700

استقلال خوزستان - صنعت نفت/ دربی مرگ و زندگی: ببر تا زنده بمانی!

استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان، دو تیم انتهای جدولی در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که پیروزی هرکدام‌شان در این مسابقه می‌تواند آنها را از منطقه سقوط دور کند.

استقلال خوزستان - صنعت نفت/ دربی مرگ و زندگی: ببر تا زنده بمانی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و سوم که شاید نقش مهمی در تعیین تیم‌های انتهای جدول حتی در پایان فصل خواهد داشت، بازی امروز استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان است. 

دو تیمی که با 16 امتیاز در رده‌های چهاردهم پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و فقط تفاضل گل استقلال خوزستان کمی از صنعت‌نفت بهتر است و باعث شده این تیم یک پله بالاتر قرار بگیرد. صنعت نفت پس از جدایی سهراب بختیاری‌زاده هدایت تیمش را به فراز کمالوند سپرد و این مربی در اولین دیدار توانست سپاهان را در آبادان شکست دهد و 3 امتیاز ارزشمند به دست بیاورد.برزیلی‌های خوزستان با 34 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند؛ آنها در این مسابقات فقط ۱۷ گل زده‌اند و همین موضوع باعث شده یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشند. فراز کمالوند و آبادانی‌ها امیدوارند روند خوب شان مقابل سپاهان را امروز هم تکرار کنند و بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی از منطقه سقوط فرار کنند. آنها اگر بتوانند در این بازی پیروز شوند 19 امتیازی می‌شوند و می توانند به بقا امیدوار باشند.

در سمت مقابل استقلال خوزستان 26 گل دریافت کرده و 15 گل هم به حریفانش زده است. تیم سیروس پورموسوی در خانه حریف سرسختی است و توانسته‌ا پرسپولیس را در اهواز زمین‌گیر کنند و از آنها امتیاز بگیرند. همچنین آنها مس رفسنجان و آلومینیوم اراک را شکست داده‌اند و ذوب‌آهن را در اصفهان از پیش رو برداشته‌اند.

شرایط استقلال خوزستان هم دقیقا مشابه صنعت‌نفت است و آنها با پیروزی در این بازی می‌توانند گام بلندی برای بقا بردارند. بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.

برچسب ها
کد خبر : 4700
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار