loader
03:33
0
کد خبر : 5780

استقلال خوزستان – ملوان؛ نبرد جذاب بقا و سهمیه

اختصاصی/ ملوان پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر باید در حالی مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد که این تیم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد.

استقلال خوزستان – ملوان؛ نبرد جذاب بقا و سهمیه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، استقلال خوزستان در اهواز میزبان ملوان است. دیداری که در بازی رفت با نتیجه تساوی یک -یک به پایان رسید. استقلال خوزستان در حال حاضر با ۲۰ امتیاز تیم چهاردهم جدول است و ملوان با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

آبی‌پوشان اهوازی اگر چه در نیم فصل دوم با اتکا به خریدهای خارجی خود نتایج بهتری گرفته‌اند اما این تیم همچنان جزو تیم‌های فانوس به دست است و خیالش بابت حفظ سهمیه در لیگ برتر راحت نشده؛ تیم خوزستانی البته نشان داده مثل نیم فصل اول به راحتی نمی‌بازد و شاگردان پورموسوی در بازی گذشته خود باخت ۲- صفر را در وقت‌های تلف شده نیمه دوم در سیرجان به تساوی ۲-۲ تبدیل کردند و حالا باید دید می‌توانند در شهر خودشان برابر ملوانی که دو بازی اخیر خوب نتیجه نگرفته، پیروز شوند یا نه.

در سمت مقابل تیم مهدی تارتار توانسته با برتری مقابل سایپا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد ولی در لیگ برتر نتوانسته از دو بازی سخت خود برابر پرسپولیس و سپاهان به امتیازی برسد تا شانس حضور در رتبه چهارم را از دست بدهد. شاگردان مهدی تارتار امیدوارند در اهواز روند ناکامی های خود را خیلی سریع به پایان برسانند و همچنان به حفظ سهمیه از لیگ برتر امیدوار بمانند.

نکته آماری رویارویی های دو تیم، پیروز نشدن استقلال خوزستان در مواجهه با ملوان است! قهرمان اسبق لیگ برتر هیچ‌گاه نتوانسته تیم انزلی‌چی را شکست دهد و حاصل رویارویی‌های دو تیم ۴ برد برای ملوان و سه تساوی است!

برچسب ها
کد خبر : 5780
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار