loader
02:46
0
کد خبر : 6348

استقلال خوزستان - نساجی؛ بازی مرگ و زندگی

دو تیم استقلال خوزستان و نساجی که در منطقه سقوط لیگ برتر قرار دارند در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که برنده این بازی می‌تواند گام بلندی برای بقا بردارد.

استقلال خوزستان - نساجی؛ بازی مرگ و زندگی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم فانوس به دست استقلال خوزستان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند. هر دو تیم که 22 امتیازی هستند، به دلیل تفاضل گل در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتند و در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دیگر تیم 22 امتیازی یعنی فولاد هم باید مقابل استقلال بازی کند.

در این بازی تساوی به درد هیچ کدام از تیم‌های نمی‌خورد و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز راهی زمین خواهند شد. استقلال خوزستان با سیروس پورموسوی در نیم فصل دوم حسابی متحول شد و نتایج خوبی کسب کرد اما به دلیل عدم کسب نتیجه در نیم فصل اول، همچنان جزو تیم‌های فانوس به دست است. آنها در هفته‌های اخیر سپاهان را در اصفهان، ملوان را در اهواز، گل گهر را در سیرجان متوقف کرده‌اند و دربی ته جدولی‌ها را مقابل صنعت نفت پیروز شدند تا از رده شانزدهم به رده سیزدهم برسند. 

در طرف مقابل هم نساجی با ساکت الهامی نتایج قابل قبولی گرفته و با اینکه مقابل پرسپولیس در هفته گذشته شکست خورد اما فاصله‌ای با متوقف کردن صدرنشین فعلی لیگ نداشت. آنها دو برد مهم مقابل تراکتور و ذوب آهن و همچنین یک تساوی مقابل سپاهان به دست آورده‌اند تا برای ادامه راه امیدوار باشند. نساجی‌چی‌ها فعلا در منطقه سقوط قرار ندارند اما به دلیل امتیازات نزدیک تیم‌های ته جدولی، سایه سقوط همچنان بر سر آنها هست و برای فرار از این منطقه چشم به سه امتیاز این بازی دوخته‌اند. 

گفتنی است این بازی از ساعت 19:30 با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم با برتری 1-0 نساجی به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 6348
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار