loader
11:33
0
کد خبر : 7419

استقلال خوزستان - هوادار؛ این آخرین باره!

پیروزی هفته گذشته استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان امید به بقا را در دل هواداران این تیم زنده نگه داشت تا بلکه بتوانند با کسب 3 امتیاز بازی امروز برابر هوادار جشن بقا در لیگ برتر را برگزار کنند.

استقلال خوزستان - هوادار؛ این آخرین باره!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرونده بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال امروز بسته می‌شود؛ آنهم در شرایطی که استقلال خوزستان برای بقا می‌جنگد. استقلال جنوب ایران که از تیم های پرطرفدار خوزستانی است هفته گذشته به واسطه درخشش جواد آقایی پور توانست مس رفسنجان را شکست دهد، حالا با امید زیادی به بازی هفته آخر می‌اندیشد. این تیم امروز در خوزستان به مصاف هواداری می‌رود که هفته پیش با دریافت 5 گل از نساجی ضامن بقای این تیم در لیگ برتر شد و حالا در این هفته باز هم در سرنوشت یک تیم دیگر تاثیرگذار است.

شاگردان سیروس پورموسوی اگرچه روی کاغذ برای رسیدن به منطقه امن جدول فقط یک امتیاز می‌خواهند اما باید مقابل هوادار پیروز باشند و چشم‌شان به بقیه بازی‌ها هم باشد که نتایج به سودشان رقم بخورد. در صورت تساوی استقلال خوزستان، با توجه به ناکامی این تیم در بازی‌‌های سرنوشت‌ ساز و رودررو، سقوط آبی‌های اهوازی به لیگ دسته اول مسجل خواهد شد و همین مسئله باعث شده تا شاگردان پورموسوی نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشته باشند و برای سه امتیاز به میدان بروند.

در آن سوی میدان هوادار در هفته‌های اخیر با مسعود شجاعی عملکرد چندان دلچسبی نداشته است. این تیم در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر و جام حذفی برنده نشده و شاگردان مسعود شجاعی در حالی 4 شکست را در 4 بازی اخیر پذیرفته‌اند که 14 بار دروازه شان باز شده و در گلزنی هم ناکام بوده‌اند.

 این تیم در حال حاضر با شکست مقابل استقلال خوزستان فقط تا رده سیزدهم سقوط می‌کند. با این حال شجاعی به فکر پایان خوش در لیگ است تا تیمش را به بهترین شکل برای فصل آینده مهیا کند.

برچسب ها
کد خبر : 7419
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار