loader
14:18
1
کد خبر : 6397

استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی؛ غدیر برای اهوازی‌ها جهنم شد!

شاگردان پورموسوی در بازی خانگی مقابل نساجی با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.

استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی؛ غدیر برای اهوازی‌ها جهنم شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم های استقلال خوزستان و نساجی مازندران در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که شاگردان ساکت الهامی به پیروزی 4  بر یک رسیدند.

وحید محمدزاده، محمدرضا آزادی (2) و محمد عباس زاده برای نساجی و جواد آقایی پور برای آبی های خوزستان گلزنی کردند.

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی - عثمان اندونگ - علی هلیچی - حسین ساکی - دوستونیک تورسانو - امیرمحمد محکم کار - محمود مطلق زاده - محمد آبشک - ساویو روبرتو - جواد آقایی پور - آسو رستم

ترکیب نساجی مازندران: لوان پولی - وحید محمدزاده - سعید غلامعلی بیگی - صابر حردانی - مهرداد عبدی - امیرمحمد هوشمند - سعید آقایی - محمدرضا عباسی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی- محمدرضا آزادی

بازی در همان ابتدا با گل آغاز شد و در دقیقه 2 وحید محمدزاده برای نساجی گل زد. ارسال روی دروازه استقلال خوزستان با خروج اشتباه پورحمیدی و یارگیری ضعیف بازیکنان همراه شد تا نساجی خیلی زود به گل برسد. در ادامه بازیکنان استقلال خوزستان با توجه به بازی خانگی حملاتی را انجام دادند اما به گل نرسیدند و محمدرضا آزادی موفق شد گل دوم نساجی را با اشتباه پورحمیدی به ثمر برساند. 

محمدرضا آزادی در دقیقه 21 در بین مدافعان استقلال خوزستان صاحب توپ شد و در شرایطی که زاویه دروازه تقریبا بسته بود ضربه محکمی را به سمت دروازه پورحمیدی شلیک کرد که به شکل عجیبی تبدیل به گل شد تا نساجی دو بر صفر از تیم میزبان پیش بی‌افتد.

سیروس پورموسوی که به شدت نسبت به عملکرد شاگردانش در دقایق ابتدایی شاکی بود، تصمیم به تعویضی زودهنگام گرفت و حسن پورحمیدی را از زمین خارج کرد. با خروج پورحمیدی، فرزین گروسیان از اواسط نیمه اول وارد ترکیب شد.

در ادامه جواد آقایی پور فرصت گلزنی برای استقلال خوزستان داشت که شوت او به بیرون رفت اما در دقیقه 44 آب سردی بر پیکر استقلال خوزستان ریخته شد و اندونگ بازیکن خارجی این تیم مرتکب پنالتی و از زمین بازی اخراج شد. محمدرضا آزادی در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی گل سوم نساجی را زد.

در نیمه دوم استقلال خوزستان 10 نفره حملات پی در پی را انجام داد و در دقیقه 73 آقایی پور یک گل را جبران کرد اما این پایان کار نبود و محمد عباس زاده در دقیقه 86 در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان و ضربه زمینی این بازیکن که با واکنش گروسیان همراه شد و او در برگشت در حالتی نامتعادل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

هواداران نساجی حمایت ویژه ای از تیم خود در ورزشگاه غدیر انجام دادند و با لباس‌های قرمز رنگ خود این تیم را تشویق‌ کردند.  عثمان اندونگ با اخراج از زمین بازی حساس هفته بعد مقابل پرسپولیس را از دست داد.

پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. او در دقیقه 40 این مسابقه عثمان اندونگ از تیم استقلال خوزستان را از زمین اخراج کرد. همچنین به آسو رستم از استقلال خوزستان و صابر حردانی و لوان پولی از نساجی کارت زرد نشان داد.

با این برد تیم نساجی 25 امتیازی شد و موقتاً کمی از منطقه خطر فاصله گرفت، اما تیم استقلال خوزستان با 22 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان 1-4 نساجی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6397
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ابراهیم صیفوری - 4 ماه پیش

واقعاً حیف که سه تیم خوزستانی برای بقامیحنگند
0 0
پربازدیدترین اخبار