loader
04:47
0
کد خبر : 5111

استقلال - شمس‌آذر؛ سرشاخ شدن نکونام با حریف چغر و بد بدن

اختصاصی/ تیم جواد نکونام امروز برای بازگشت به صدر جدول به مصاف یک حریف سرسخت خواهد رفت.

استقلال - شمس‌آذر؛ سرشاخ شدن نکونام با حریف چغر و بد بدن

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، استقلال عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس‌آذر قزوین خواهد رفت. با توجه به پیروزی پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت، حالا سرخپوشان تهرانی در صدرجدول قرار دارند و تیم جواد نکونام که مدت‌ها در صدر جدول قرار داشت، دلش نمی خواهد به همین راحتی قافیه را به رقیب سنتی خود ببازد. 

استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود. صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که البته براساس آخرین اخبار حردانی مشکل خاصی ندارد اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادرفنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرین نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس‌آذر را از دست می‌دهد.

همچنین از اردوی شمس‌آذر خبر می‌رسد امیر شبانی مدافع این تیم به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، حداقل ۶ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. این بازیکن در بازی با فولاد از ناحیه زانو آسیب دید و نتیجه MRI نشان داد که شبانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. این بازیکن با مصدومیتی که دچارش شده است ادامه فصل را از دست داد.

شمس‌آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه ۲-یک شکست خورده بودند. در طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند. البته که آن‌ها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۱۳۹۲ با شکست یک- صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان با نتیجه ۳- صفر با برتری یاران پرویز مظلومی به پایان رسید.

ترکیب احتمالی استقلال: سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند آرش رضاوند،امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، گوستاو بلانکو، میلاد فخرالدینی، جلا‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

ترکیب احتمالی شمش‌آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی و عیسی مرادی

برچسب ها
کد خبر : 5111
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار