loader
22:32
1
کد خبر : 14283

استقلال 1-0 الغرافه؛ پیروزی یک نیمه‌ای و ارزشمند آبی‌ها در شهر قدس

دیدار استقلال و الغرافه در چهارچوب مسابقات لیگ نخبگان در پایان نیمه اول با برتری یک گله آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

استقلال 1-0 الغرافه؛ پیروزی یک نیمه‌ای و ارزشمند آبی‌ها در شهر قدس

به گزارش ساییت رسمی فوتبال برتر، استقلال و الغرافه با شرایط مشابهی در لیگ داخلی به یکدیگر رسیدند و حالا در یک لیگ متفاوت و با شرایطی خاص  به مصاف هم رفتند .

شاگردان جواد نکونام که با حمایت ویژه هواداران و تشویق‌های بی‌امان ساعت‌ها پیش از شروع مسابقه همراه شدند انگیزه خاصی دارند تا در این مسابقه به پیروزی برسند، البته در سوی دیگر میدان هم بازیکنان الغرافه تجربه حضور در میادین بزرگ و مختلفی را دارند که تحت تاثیر ورزشگاه و شرایط آن قرار نگیرند.

استقلالی‌ها در این مسابقه به سیستم محبوب سال گذشته خود بازگشتند و با استحکام در خط میانی به دنبال خلق موقعیت از کناره ها و البته خلاقیت هافبک های هجومی خود خواهند بود.

آبی‌ها با حضور سه مدافع سرزن یارگیری فشرده‌ای با خوسلو مهاجم مطرح الغرافه خواهند داشت و این بازیکن روز سختی را پشت سر می‌گذارد.

هر چقدر که هواداران استقلال برای بازگشت به آسیا مدت زمان طولانی منتظر ماندند، اما برای دیدن نخستین گل تیمشان در فصل جدیدی از رقابت‌های باشگاهی در قاره با عنوان لیگ نخبگان، تنها پنج دقیقه انتظار کشیدند.

روی حرکتی که رامین رضاییان از سمت راست آغاز کرده بود، او توپ را به روی دروازه الغرافه ارسال کرد که پس از اشتباه مدافع جوان میهمان، آبی‌ها به گل رسیدند.

عبدالله یوسف، مدافع راست 22 ساله الغرافه است که در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی 2026 نیز اولین بازی ملی خود را برای قطر انجام داد، در این صحنه مرتکب اشتباه ناخواسته‌ای شد و پس از برخورد توپ به پای او، وارد دروازه شد.

یک گل زودهنگام که کاملا فشار را از روی استقلالی‌ها برداشت تا آنها بتوانند در ادامه بازی با آرامش بیشتری به بازی بپردازند و به دنبال افزایش برتری خود باشند.

نکته جالب این است که بازیکنان الغرافه در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان و پیش از جدال با استقلال، باز هم مرتکب اشتباه شده بودند و در آن بازی، سیف الدین دروازه خودی را باز کرده بود.

نیمه اول این مسابقه با برتری استقلال با یک گل به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 14283
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

مصطفی - 3 روز پیش

آقا کسی که نشسته داره شبکه ۳ میبینه میخواد بازی استقلالو ببینه نه اینکه دوقابش کنید
0 0
پربازدیدترین اخبار