loader
00:22
0
کد خبر : 14437

استوری تند بیرانوند خطاب به پرسپولسی‌ها؛ من مقصر ناکامی شما نیستم

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تراکتور مقابل الوکره، استوری انتقادی علیه هواداران پرسپولیس منتشر کرد.

استوری تند بیرانوند خطاب به پرسپولسی‌ها؛ من مقصر ناکامی شما نیستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ستاره جنجالی خط دروازه تراکتور در یک استوری به واکنش‌های هواداران پرسپولیس واکنش نشان داد.

بیرانوند در این استوری جنجالی، مخاطب خود را مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد پیام او به رضا درویش و همچنین سایر مسئولان باشگاه است و همچنین طرفداران پرسپولیس و صفحات هواداری را متهم به انتشار پست‌هایی در راستای سیاست‌های رضا درویش کرده است.

همچنین بیرانوند رضا درویش را متهم کرده که تصمیماتی به ضرر باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم گرفته و به جای پرداخت مطالبات او، یک الحاقیه را به قراردادش اضافه کرده که منجر به فسخ یکطرفه این بازیکن شده است. او همچنین مدیرعامل پرسپولیس را تهدید کرده که افشاگری بیشتری را انجام خواهد داد. متن استوری بیرانوند به شرح زیر است:

خیلی وقته تصمیم گرفتم دیگه در مورد اتفاقات گذشته صحبت نکنم. خوب بد زشت هر چی بود گذشت. ولی هر چی بیشتر سکوت کنم رفتار زشتتون رو بیشتر تکرار می‌کنید! انگار من مقصر ناکامی‌هاتون هستم.

چرا هر موقع جایی شکست می‌خورید یا سوتی می‌دید به من حمله می‌کنید انگار شما باید تصمیم اشتباه بگیرید و من پاسخشو بدم. موقعی که قرار شد همه حقوقمو واریز کنید چرا همه مطالبات منو واریز نکردید و عین آب خوردن به الحاقیه نوشتید دادید دست من. نوچه، فن‌پیج و قلم به مزد ندارم. موقعش که بشه همه چیزو رک و صریح می‌گم که چه‌ها به ضرر باشگاه و هوادارا زدید.

شما که اینقد خوبید و ادعای بزرگی دارید، چرا اینهمه بی‌معرفتی می‌کنید؟ چرا به تصمیم دیگران احترام نمی‌ذارید؟ اگه همه کارتون قانونی بوده چرا اینهمه حاشیه درست می‌کنید و خبر فیک می‌دید بیرون که دیگرانو تحت فشار بذارید تا چیزی که شما دوس دارید رو انجام بدن؟ پس فرار رو به جلو نکنید چون فایده‌ای نداره. الانم حرمت نگه می‌دارم، بیش از این نمی‌گم چون خودتون می‌دونید چه چیزهایی رو نگفتم به احترام تیم!

برچسب ها
کد خبر : 14437
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار