loader
07:09
0
کد خبر : 5498

استیصال هواداران بایرن: رانگنیک؟ نه مرسی، همان توخل بماند!

اختصاصی/ با مطرح شدن نام رالف رانگنیک به عنوان جایگزین توماس توخل در بایرن، تعدادی از هواداران این تیم ترجیح می‌دهند تا همچنان توخل هدایت تیمشان را در دست داشته باشد!

استیصال هواداران بایرن: رانگنیک؟ نه مرسی، همان توخل بماند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از عملکرد پرفراز و نشیب بایرن مونیخ در این فصل که منجر به از دست رفتن سلطه این تیم بر بوندس‌لیگا پس از ۱۱ سال شد، مدتی است که شنیده می‌شود توماس توخل در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

در طول این مدت نام گزینه‌های متعددی به عنوان جایگزین‌های احتمالی توخل به گوش می‌رسد ولی در روزهای اخیر نام رالف راگنیک با جدیت بیشتری مطرح شده است.

توماس توخل که حدود ۱۴ ماه پیش جانشین جولین ناگلزمن روی نیمکت مربیگری بایرن شد، چندی پیش اعلام کرد که فصل آینده با باواریایی‌ها نخواهد بود. این درحالی است که بایرن در اولین فصل حضور این سرمربی باتجربه، قهرمان بوندس لیگا شد ولی در فصل دوم با توخل نتوانست قهرمانی‌اش را تکرار کند و بایرلورکوزن جام قهرمانی لیگ آلمان را مال خود کرد.

ناکامی بایرن در جام حذفی هم باعث شد تا آنها ناکامی دیگری را تجربه کنند و حالا تنها امید آنها برای به پایان بردن فصل با جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

خواسته هواداران: توخل بماند

حالا و در شرایط فعلی که صحبت‌ها در مورد حضور رالف رانگنیک روی نیمکت مربیگری بایرن قوت گرفته، تعدادی از هواداران بایرن، توخل را به او ترجیح می‌دهند و با راه اندازی کمپین جمع‌‌آوری امضا با شعار: " ما توخل را می‌خواهیم و نه رانگنیک" به جمع‌آوری امضا مشغول شده‌اند و این کمپین تا روز سه شنبه بیش از ۱۰ هزار امضا جمع کرده بود.

در متن این کمپین می خوانیم: « به رغم اخبار منفی درباره توخل و شرایط تیم و با درنظر داشتن مصدومان تیم، توخل توانست تا تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند. با کمال احترام به گزینه‌های احتمالی جانشینی توخل مثل اونای امری یا رانگنیک، این سرمربیان نمی‌توانند جانشین توخل شوند.»

مروری بر گزینه‌های باواریایی‌ها

چند روز پیش اعلام شد که رالف رنگنیک، سرمربی موقت و سابق منچستریونایتد مذاکراتی را با سران بایرن مونیخ آغاز کرده است. البته رانگنیک اولویت سوم سران باواریایی است و آنها در ابتدا به دنبال ژابی آلونسو بودند که این سرمربی اسپانیایی اعلام کرد  فصل آینده هم در لورکوزن خواهد ماند.

جولین ناگلزمن گزینه دوم بایرن بود که او هم به پیشنهاد باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و تصمیم گرفت با تیم ملی آلمان همکاری کند. در نتیجه سران بایرن که گزینه چندانی را پیش رو نمی‌دیدند، به سراغ رانگنیک رفتند ولی حالا تعداد زیادی از هواداران باواریایی ترجیح می‌دهند توخل همچنان سرمربی تیم‌شان باقی بماند. قرارداد ابتدایی توخل با بایرن تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را عهده‌دار است، تجربه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، لایپزیک، شالکه و هوفنهایم را در کارنامه مربیگری‌اش می‌بیند.

برچسب ها
کد خبر : 5498
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار