loader
17:01
1
کد خبر : 7072

اسطوره سرخ‌ها در تمرین: با همین فرمان پرسپولیس قهرمان است

اسطوره پرسپولیسی‌ها در روزهایی که این تیم دوباره به صدر جدول بازگشته است در تمرین سرخ‌ها حضور پیدا کرد.

اسطوره سرخ‌ها در تمرین: با همین فرمان پرسپولیس قهرمان است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس که حتی در روزهای دوری اش تیم، کماکان حضورش به عنوان یک پیشکسوت کاملا موثر و محبوب ملموس است در تمرین سرخ‌ها در آستانه شروع هفته بیست و نهم حضور پیدا کرد. البته او تنها نبود و محمود خوردبین سرپرست سابق و حمید استیلی یکی دیگر از چهره‌های سرشناس باشگاه در کنار پروین به تمرین آمده بودند. پروین امروز با اوسمار ویرا سرمربی برزیلی هم دقایقی گفت و گو کرده و آنطور که کانال خبری رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده پروین از عملکرد اوسمار و بازیکنان تمجید و نسبت به قهرمانی تیم ابراز امیدواری کرده است.

پروین در تمرین یکشنبه شجاعت و عملکرد اوسمار را تحسین کرد و بازیکنان را به خاطر بازی تهاجمی و روبه جلو تا دقایق آخر ستود:«پرسپولیس خیلی خوب پیش آمده است و اگر با همین فرمان، دو بازی بعدی را با همین تعصب و جنگندگی پشت سر گذاشته شود، ان‌شاءالله که قهرمانی نصیب تیم می‌شود.»

«بازیکنان بزرگی خودشان را نشان دادند» پروین ضمن بیان این موضوع افزود:«همه ما به این تیم و بچه‌ها افتخار می‌کنیم. حالا ابتکار عمل دست پرسپولیس است و همه چیز دست خود ما خواهد بود. باید با تمرکز بالا برای پیروزی در دو بازی بعدی حاضر شد تا غافلگیری پیش نیاید.»

علاوه بر حضور علی پروین در تمرین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم جلسه‌ای را با سرمربی برزیلی تیم پیش از آغاز هفته حساس بیست و نهم برگزار کرد. 

برچسب ها
کد خبر : 7072
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

جعفر امامیمهر - 3 ماه پیش

بازی قبل پرسپولیس عالی بود.امیداورم در بازیهای بعد هم فقط برد داشته باشند.درود
0 0
پربازدیدترین اخبار