loader
18:27
0
کد خبر : 12557

اسلوت: اولین تجربه مطابق انتظار بود؛ منتظر پایان فصل نیستم

آرنه اسلوت به اولین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

اسلوت: اولین تجربه مطابق انتظار بود؛ منتظر پایان فصل نیستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیورپول با برتری مقابل ایپسویچ تاون فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.

آرنه اسلوت سرمربی تیم لیورپول در پایان بازی راجع به اولین برد خود به عنوان سرمربی لیورپول صحبت کرد.

برد پس از عملکرد ضعیف در نیمه اول

اولین تجربه در نیمه اول همانطور که انتظار داشتیم بود، آنها کاملا روی ما سوار بودند و بسیار تهاجمی بازی کردند. نیمه دوم لذت‌بخش بود. اولین چیزی بین دو نیمه گفتم، این بود که اگر این قدر دوئل نبازیم، نیازی به صحبت درباره تاکتیک نیست. فکر می‌کنم باید توپ‌های بلند هوایی را برنده می‌شدیم. این به ما کمک کرد و کنترل بازی را به دست گرفتیم. بعید بود ایپسویچ پاسخی برای نیمه دوم ما پیدا کند. وقتی یک تیم روی تیم شما یارگیری نفر به نفر اجرا کرده، نباید مدام پاس کوتاه بدهید. در نیمه اول ندیدم که بازیکنان برای توپ بجنگند و تقریبا همه توپ‌های هوایی را باختیم. در نیمه دوم آماده بودند و فضا باز شد و دیدیم که می‌توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم.

درخشش صلاح

من خیلی به تک بازیکن اعتقاد ندارم، بیشتر به تیم اعتقاد دارم تا فرد. او توانایی گلزنی و پاس گل دادن را دارد. فکر می‌کنم مو هم به تیم نیاز دارد اما ما بازیکنان خلاق دیگری هم داریم که می‌توانند بازی را تعیین کنند.

اهداف لیورپول در این فصل

من خیلی منتظر پایان فصل نیستم. فکر می‌کنم در هر بازی باید با هم دفاع کنیم و همگی در حمله مشارکت داشته باشیم. فصل گذشته دیدید که بازی‌ها چقدر نزدیک بود. باید مطمئن شویم که سه امتیاز می‌گیریم و این چیزی است که سعی می‌کنیم انجام دهیم.

برچسب ها
کد خبر : 12557
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار