loader
18:10
0
کد خبر : 12484

اسلوت: ترکیب ما قوی است و با داشته‌هایمان پیش می‌رویم

آرنه اسلوت در اولین نشست رسمی خود به عنوان سرمربی لیورپول حاضر شد.

اسلوت: ترکیب ما قوی است و با داشته‌هایمان پیش می‌رویم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیورپول در اولین مسابقه بدون یورگن کلوپ، روز شنبه از ساعت ۱۵ میهمان تیم تازه وارد ایپسویچ تاون است.

آرنه اسلوت سرمربی هلندی لیورپول، در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم در لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس، راجع به وضعیت تیمش پیش از آغاز فصل صحبت کرد.

وضعیت نقل و انتقالات 

بارها گفته‌ام اسکواد ما واقعا قوی است و یافتن بازیکنانی که بتوانند ما را تقویت کنند، آسان نیست. زوبیمندی یکی از آن بازیکنان بود اما انتخابش این بود که به این‌جا نیاید. ما هم با داشته‌هایمان پیش می‌رویم. وضعیت‌مان خوب است و ریچارد هیوز هم سعی می‌کند اسکواد ما را بهتر کند. او تمام تلاشش را کرد اما خود بازیکن نخواست به لیورپول بیاید. ما همان ترکیب فصل قبل، منهای تیاگو، ماتیپ و آدریان را داریم. شما همیشه درباره نقل و انتقالات صحبت می‌کنید اما همین حالا هم تیم خوبی داریم. ما همان تیمی هستیم که بوده‌ایم. همیشه ورود بازیکن جدید مساوی با تقویت شدن تیم نیست. 

آماده‌سازی تیم در پیش‌فصل 

برای من بازی‌های آماده‌سازی ارزشمند بودند چون آمادگی تیم برای شروع لیگ برتر اهمیت دارد. کارمان را برابر تیمی شروع می‌کنیم که تازه صعود کرده و با سرمربی‌اش نتایج خیلی خوبی گرفته است. شروعی سخت‌تر از تقابل با تیمی که پس از 22 سال به لیگ برتر می‌آید، نیست. درست است تازه صعودکرده‌اند اما اولین بازی در لیگ برتر همیشه مقابل چنین تیم‌هایی که اشتیاق بالایی دارند سخت است. بازی‌های فصل گذشته و پیش‌فصل ایپسویچ را دیده‌ایم و به‌خوبی تحلیل کرده‌ایم.

شایعه پیوستن دیاز به سیتی

شنیدن این شایعات جای تعجب ندارد. کسی هم از تیم ما هست که درباره‌اش حرف نزنند؟ آینده لوئیس در لیورپول است. او پیش‌تر تاثیر مهمی در لیورپول داشته و امیدوارم در فصل پیش رو هم همین‌طور باشد. 

برچسب ها
کد خبر : 12484
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار