loader
21:13
0
کد خبر : 14139

اسلوت: نمی‌توان از روند بازی تیم رضایت داشت

سرمربی لیورپول از روند بازی تیمش در جریان شکست با ناتینگهام فارست انتقاد کرد.

اسلوت: نمی‌توان از روند بازی تیم رضایت داشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سرمربی هلندی لیورپول برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس طعم تلخ شکست را چشید.

آرنه اسلوت پس از باخت خانگی مقابل ناتینگهام فارست، از روند تیمش و سبک بازی بازیکنان انتقاد کرد.

شکست مقابل فارست 

نتیجه بازی، بیشترین ناامیدی را به همراه دارد و ما نمی‌توانیم از نحوه بازی راضی باشیم. بازی دائما از جریان می‌افتاد و ما به‌سختی موقعیتی خلق کردیم. باید فقط به خودمان نگاه کنیم؛ باید بهتر باشیم. بارها و بارها در نزدیکی محوطه جریمه توپ را از دست دادیم و این اصلا خوب نبود. ما باید در کار با توپ بهتر عمل کنیم.

دلایل این باخت

تصمیمات و حرکات ما به اندازه کافی خوب نبود. به طور کلی، دفاع نسبتاً خوبی داشتیم اما دو بازیکن سریع وارد بازی شدند و کار را برای ما دشوار کردند. ما ریسک زیادی کردیم و در نهایت یک گل بسیار خوب به ثمر رسید. دوست دارم همیشه یک واکنش را ببینم، بعد از هر برد مهم، تساوی یا باخت، باید برگردیم و بیشتر تمرین کنیم و آمادگی خود را افزایش دهیم؛ نقاط ضعف خود را آنالیز کنیم و آنها را بهبود ببخشیم. این بازی، نسبت به بازی با یونایتد خیلی متفاوت‌تر بود چون ما جلوی یک دفاع سنگین بازی کردیم که در نتیجه باعث حفظ مالکیت زیاد توسط ما شد اما نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم.

آمادگی برای لیگ قهرمانان اروپا 

این شکست تأثیر مثبتی بر روی ما نخواهد داشت اما اگر ما بعد از هر شکست شیوه آماده‌سازی خود را پس از هر شکست تغییر دهیم، یعنی اینکه بهترین حالت من پس از هر شکست خواهد بود که این درست نیست. پس مثل قبل آماده خواهیم شد. بعد از هر باخت، برد یا تساوی باید به بهترین نحو ممکن ریکاوری داشته باشیم و آمادگی خود را حفظ کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 14139
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار