loader
13:28
0
کد خبر : 13824

اسپالتی: باجو و دل پیرو نداریم اما بازیکنان ایتالیا توانایی تطبیق‌پذیری بالایی دارند

سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است ایتالیای امروز با ترکیبی از فلسفه‌های ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی بازی می‌کند.

اسپالتی: باجو و دل پیرو نداریم اما بازیکنان ایتالیا توانایی تطبیق‌پذیری بالایی دارند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی ایتالیا پس از برتری قاطع در اولین بازی برابر فرانسه، فردا در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های اروپا به میدان خواهد رفت. لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار از عملکرد بازیکنان ایتالیایی خود در برابر فرانسه در لیگ ملت‌ها ابراز رضایت کرد.

اسپالتی با تأیید اینکه تغییراتی در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی با فرانسه خواهد داشت، گفت:

استفاده از همان تیم بسیار دشوار است، غلبه بر خستگی بازیکنان پس از تنها دو روز امکان پذیر نیست. احتمالا سه، چهار و یا پنج بازیکن تغییر خواهند کرد.

کیفیت بازیکنان ایتالیایی 

کشوری مانند ایتالیا همیشه حداقل 20 بازیکن خوب دارد تا یک تیم قوی تشکیل دهد. این فرضی است که همیشه وجود خواهد داشت. ما در حال حاضر بازیکنان با استعداد فنی بسیار بالا نداریم، ما باجو، دل پیرو یا توتی را نداریم. اما، بازیکنان ما توانایی تطبیق با هر شرایطی را دارند. آنها یک فوتبال احساسی را به نمایش می‌گذارند.  

ویژگی‌های بازیکنان ایتالیا

در هر بازی، بازیکنان من نحوه انجام کارها به صورت جمعی و پذیرش مسئولیت‌های تیمی را به بهترین شکل انجام می‌دهند. روز جمعه در مقابل فرانسه ما فراتر از یک تیم بودیم، ما همانند برادرانی بودیم که به عنوان یک تیم گرد هم آمدیم و این کلید حل بسیاری از مشکلات است.

در دسترس بودن تونالی، باستونی و فراتسی 

استونی آماده بازی است اما داویده فراتسی نیاز به بررسی بیشتری دارد تا ببینیم آماده است یا نه. باستونی امروز بازی خواهد کرد؛ چن بیرون آوردن او و کالافیوری از تیمی که داریم مشکل خواهد بود.

ما در زمین می‌توانیم با چندین روش مختلف بازی کنیم. همه بازیکنان با هم سازگار شده‌اند تا بتوانند نقش خود را ایفا کنند. مجبور هستیم از چندین ایده فوتبالی به صورت ترکیبی استفاده کنیم. گاهی با فشار بالا بازی می‌کردیم، گاهی از یک دفاع منطقه‌ای استفاده می‌کردیم اما در مواقع دیگر ما مالکیت توپ را حفظ می‌کردیم.  در ترکیب ما می‌توان دید که از فلسفه‌های ایتالیایی، کمی اسپانیایی و کمی انگلیسی الهام گرفته‌ایم. آمارها نشان می‌دهد 53٪ مالکیت توپ برای آن‌ها و 47٪ برای ماست و این اصلا آسان نبود. ما همیشه فشرده و متحد بودیم. همه به وظایف خود آگاه بودند و می‌دانستند که چگونه کار خود را انجام دهند.

برچسب ها
کد خبر : 13824
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار