loader
17:25
0
کد خبر : 10372

اسکالونی: از قهرمانی اسپانیا خوشحالم؛ تا آخر در آرژانتین می‌مانم!

سرمربی تیم ملی آرژانتین از قهرمانی تیمش در کوپا آمریکا گفت‌.

اسکالونی: از قهرمانی اسپانیا خوشحالم؛ تا آخر در آرژانتین می‌مانم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح امروز با برتری یک بر صفر مقابل کلمبیا، به شانزدهمین قهرمانی خود در کوپا آمریکا رسید.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین که برای دومین بار جام قهرمانی آمریکای جنوبی را بالای سرش برد، در خصوص این قهرمانی، وضعیت عجیب برگزاری بازی، قهرمانی اسپانیا در یورو و ادامه راه خود در تیم ملی آرژانتین صحبت کرد.

دومین قهرمانی با آرژانتین 

مسیر ادامه دارد. اگر ببرید، ادامه دارد و اگر نبرید هم همین طور است. بالاخره در مقطعی نوبت ما هم خواهد رسید و زیبایی کار به این است که دوباره از جا بلند شوید و همه چیز را بسازید. اگر ما روزی شکست خوردیم، زیبایی ماجرا به این است که دوباره بازسازی کنیم. بین دو نیمه گفته بودیم که لائوتارو قرار است این بازی را تمام کند و در نهایت هم او موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند.

شرایط پیش از آغاز بازی

بازیکنان بیشتر از یک ساعت منتظر ایستاده بودند. همه نگران شرایط بیرون ورزشگاه بودند و منتظر بودند که خانواده و نزدیکان‌شان بتوانند وارد ورزشگاه شوند و مشکلی نداشته باشند.

قهرمانی اسپانیا در جام ملت‌های اروپا 

بخشی از اعضای خانواده من اسپانیایی هستند و من از قهرمانی این تیم خوشحالم چون ریشه زیادی در این کشور دارم. اگر بازی فینالیسما بین آرژانتین و اسپانیا برگزار شود، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

ادامه همکاری اسکالونی با آلبی‌سلسته

در حال حاضر دو سال دیگر قرارداد دارم و در این تیم حضور خواهم داشت. شما باید به رییس فدراسیون بگویید که قرارداد من را ۱۵ سال دیگر تمدید کند و من این قرارداد را امضا خواهم کرد!

برچسب ها
کد خبر : 10372
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار