loader
00:50
0
کد خبر : 10210

اسکالونی: من بدون دستیارانم هیچ‌چیز نیستم!

سرمربی تیم ملی آرژانتین از انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در کوپا آمریکای ۲۰۲۴ گفت‌.

اسکالونی: من بدون دستیارانم هیچ‌چیز نیستم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی آرژانتین برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در فینال کوپا آمریکا به مصاف کلمبیا خواهد رفت و لیونل اسکالونی سرمربی آلبی‌سلسته در نشست پیش از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شیوه بازی آرژانتین 

ما همیشه سعی می‌کنیم به شیوه همیشگی‌مان بازی کنیم. دی‌ان‌ای این تیم همان است و این مهم‌ترین چیز است. سعی خواهیم کرد فینال را با سبک بازی خودمان ببریم. شیوه بازی فوتبال ما تغییر نخواهد کرد. تیمی که فردا به میدان خواهیم فرستاد، تیمی است که فکر می‌کنیم می‌تواند برنده شود. نمی‌دانم که پنج سال است که ترکیب مشابه نداشته‌ام یا نه. این یک آمار نیست که من را نگران کند. ما پیش از بازی این موضوع را ارزیابی خواهیم کرد. امیدواریم فردا روز جشن باشد. این می‌تواند معادل با کسب یک قهرمانی باشد. من میکروفن و شانس گفتن این را دارم که ما باید قهرمان شویم.

اشتیاق آرژانتینی‌ها برای فینال

می‌خواهیم مردم با این بازیکنان هویت پیدا کنند. باید شور و اشتیاق را منتقل کنیم. من عکسی در گالری خانه‌ام در پوجاتو دارم که با لباس تیم ملی در حال تمرین هستم. از کودکی این شور و اشتیاق را با خود داشته‌ایم.

کادرفنی  آرژانتین

من بدون دستیارانم هیچ چیز نبودم. در این مورد شک ندارم. بخش بزرگی از همه چیزهایی که به دست آورده‌ایم، نه فقط عناوین، بلکه در سطح تیمی، به لطف کادر مربیگری ماست. می‌خواهم از کارکنان تیم هم تشکر کنم که پشت صحنه کار می‌کنند و ۴۰ روز است در کنار ما هستند. از پزشکان، مدیران و هر فرد دیگری که در کنار تیم حضور داشته است.

برچسب ها
کد خبر : 10210
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار