loader
00:30
1
کد خبر : 7252

اشتباه مرگبار و جبران نجات بخش ریگی: خوشحالی‌مان امشب تمام می‌شود

هافبک پرسپولیس یک اشتباه مهلک داشت اما چند دقیقه بعد خودش آن را جبران کرد تا سرخ‌ها کماکان صدرنشین باشند.

اشتباه مرگبار و جبران نجات بخش ریگی: خوشحالی‌مان امشب تمام می‌شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مسعود ریگی هافبک میانی و شماره ۵ پرسپولیس، در بازی برابر شمس آذر لحظات سخت و عجیبی را پشت سرگذاشت. او در حالی که پرسپولیس یک، صفر جلو بود و هواداران این تیم در انتظار برد بودند یک اشتباه در نیمه زمین انجام داد و همین توپ تبدیل به گل مساوی شد.

گلی که می توانست صدرجدول را بعد از یک هفته از پرسپولیس بگیرد اما ریگی چند دقیقه بعد در یک حرکت جالب وارد هجده قدم شد و پاس ترابی را با پای چپ تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد. این گل شرایط روحی پرسپولیس را متحول کرد و آنها با زدن یک گل دیگر به یک پیروزی خوب و پرگل رسیدند.

ریگی بعد از بازی گفت:« دوست دارم اول به تیم آقای دقیقی تبریک بگویم که یک تیم خیلی خوب، بابرنامه، جوان و جنگنده بودند اما ما باید برای قهرمانی و برد میجنگیدیم.» هافبک دفاعی پرسپولیس همچنین افزود:« خداراشکر که توانستم یک گل حساس بزنم و زحمات بچه‌ها بود و پاس فوق العاده مهدی ترابی. خوشحالی ما امشب تمام می‌شود و به امید خدا آماده بازی آخر می‌شویم و انشالله قهرمان شویم.»

او بااشاره به اهمیت بازی آخر پرسپولیس در مسیر قهرمانی گفت:« قطعا بازی آخر است و با یک برد میتوانیم بک فصل سخت را خوب تمام کنیم. امیدوارم با حضور تماشاگران این بازی را ببریم و یک قهرمانی خوب را به

برچسب ها
کد خبر : 7252
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمد رضا فتحی - 3 ماه پیش

استقلال باتفاضل گل۳ قهرمان امسال
0 0
پربازدیدترین اخبار