loader
07:42
0
کد خبر : 6255

اظهارات تکان‌دهنده درباره نافرمانی بنزما؛ حضور در جشن به جای درمان

اختصاصی/ رسانه‌های عربستانی گزارشی علیه کریم بنزمان ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان را منتشر کردند.

اظهارات تکان‌دهنده درباره نافرمانی بنزما؛ حضور در جشن به جای درمان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، الاتحاد عربستان برای دومین بار در این فصل در سه بازی متوالی لیگ عربستان شکست خورد. اتفاقی که باعث شد برخی رسانه‌های عربستانی بار دیگر اقدام به انتشار گزارش هایی علیه ستاره فرانسوی این تیم کریم بنزما کنند.

بنزما در ابتدای فصل جاری به الاتحاد پیوست اما بیشتر بازی ها را از دست داد ضمن اینکه با نونو سانتو سرمربی تیم دچار مشکل شده و موجب اخراج این مربی شد.

الاتحاد در آخرین بازی‌اش با نتیجه ۵، صفر برابر الاتفاق در خانه شکست خورد تا روزهای تیره و تار مدافع عنوان قهرمانی ادامه داشته باشد. الاتحاد در این بازی به دلیل غیبت کریم بنزما و عبدالرزاق حمدالله به دلیل مصدومیت مهره تهاجمی خوبی را در اختیار نداشت.

یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الاتحاد در همین رابطه به شبکه اس اس سی گفت: همانطور که باشگاه گفته بود قرار است بنزما برای مداوا در مادرید باشد اما او درواقع آنجاست تا با رئال مادرید جشن بگیرد. بنزما برای حمایت از بازیکنان رئال مادرید و جشن گرفتن قبل و بعد از بازی بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پستهایی را در حساب های کاربری اش در فضای مجازی منتشر کرد.

این خبرنگار همچنین گفت که اطلاعاتی وجود دارد مبنی براینکه مربی به بنزما گفته مصدومیتت را به پزشکان باشگاه نشان بده اما این بازیکن سوار اتومبیلش شده و بی توجه رفته است.

باشگاه الاتحاد پیش از این اعلام کرده بود که بنزما به مادرید سفر کرده تا وضعیت مصدومیتش را با پزشک رئال مادرید در میان بگذارد.

برچسب ها
کد خبر : 6255
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار