loader
12:32
0
کد خبر : 12317

اظهار نظر جالب پل اسکولز درباره قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس

پل اسکولز امیدوار است آرسنال مانع از قهرمانی منچسترسیتی در فصل آینده شود.

اظهار نظر جالب پل اسکولز درباره قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس

به گزارش سایت‌ رسمی فوتبال برتر؛ منچسترسیتی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا به اولین تیمی تبدیل شود که توانسته است در چهار دوره متوالی این عنوان را از آن خود کند اما شاگردان پپ گواردیولا در این فصل هم با رقیبان سرسختی روبرو خواهند بود که امیدوارند بتوانند شرایط را برای این تیم دشوار کنند و جام قهرمانی را از چنگ آنها بیرون بکشند. شاید جدی‌ترین حریف آنها مثل چند فصل اخیر، آرسنال باشد که پل اسکولز هم امید زیادی به موفقیت‌شان دارد. 

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با بین اسپورت در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان فصل آینده لیگ برتر انگلیس گفته است: فکر می‌کنم مدعیان مانند سال قبل باشند. سیتی مدعی اصلی است و آرسنال فاصله کمی با آنها خواهد داشت. انتظار دارم آرسنال امسال قهرمان شود. آنها چند سال اخیر تحت هدایت میکل آرتتا پیشرفت بسیاری داشته‌اند.

فکر می‌کنم امسال زمان آن رسیده که این تیم آماده پیروزی باشد. کار آسانی نیست. رقابتی جدی شکل خواهد گرفت چون هفت یا هشت تیم اول در انگلیس بسیار خوب هستند. اما فکر می‌کنم آرسنال این توانایی را دارد که چرخه سیتی را بشکند و جام را از این تیم بگیرد.

برچسب ها
کد خبر : 12317
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار