loader
02:18
0
کد خبر : 1848

اعتراض سرپرست تیم ملی به اختصاص تعداد کم بلیت به هواداران ایرانی

سرپرست تیم ملی ایران می‌گوید؛ بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌ها تاکنون ۴ درصد از سهمیه بلیت فروشی ورزشگاه دیدار برابر قطر به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است.

اعتراض سرپرست تیم ملی به اختصاص تعداد کم بلیت به هواداران ایرانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی محمدنبی درباره این اتفاق این طور توضیح می‌دهد: طبق مقررات این مسابقات باید 8 درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال ایران تعلق بگیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه چهار درصد را به ایران اختصاص داده‌اند و این یعنی هزار نفر.

نبی ادامه داد: بنابراین از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند، پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیداوریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واکنش ایران این تصمیم هم گفت: نامه‌ای را آقای ممبینی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.

برچسب ها
کد خبر : 1848
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار