loader
13:28
0
کد خبر : 6520

اعتراف تونی کروس: اشتباه داوری رئال را به فینال اروپا رساند

اختصاصی / تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرده که اشتباه خط نگهدار در بازی برگشت د وتیم رئال مادرید و بایرن مونیخ، باعث صعودی کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا شده است.

اعتراف تونی کروس: اشتباه داوری رئال را به فینال اروپا رساند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در آخرین لحظات دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لی قهرمانان اروپا، اتفاق بحث برانگیزی رخ داد که جنجالهای زیادی را به همراه داشت.

در این صحنه، داور خط نگه‌دار، اعلام آفساید کرد و مارسینیاک، داور بازی با تائید تصمیم همکاری، صحنه را آفساید اعلام کرد و کار به بازبینی صحنه توسط وار نکشید. به همین دلیل هم هر اتفاقی که پس از آن رخ داد (گلزنی دلیخت)، پذیرفته نشد و همین اتفاق صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به همراه داشت. حالا تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرده که داور در این صحنه اشتباه کرده و گل بایرن مونیخ در این صحنه صحیح بوده: «این یک مدیریت اشتباه بود. داور باید اجازه می‌داد تا بازی ادامه پیدا کند.»

او که همراه با برادرش فلیکس در یک پادکست حضور داشت، ادامه داد: «فکر می‌کنم که اشتباه اصلی را داور خط نگهدار انجام داد.»

در شرایط مشابه، یوفا از داوران می‌خواهد تا بلافاصله به دلیل چنین آفسایدهای میلیمتری ای، بازی را متوقف نکنند. تکرار صحنه هم حکایت از آن داشت که آفساید کاملاً میلیمتری بود. کروس ادامه داد: « اگر همین الان پرچم را بالا ببری، داور بااین فرض که خط نگهدار صحنه را به صورت دقیق دیده، به حرف او اعتماد می‌کند.»

کروس، عصبانیت بایرنی‌ها را کامل درک می‌کند و در این باره گفت: « آن‌ها حق دارند عصبانی باشند؛ چون باید چنین صحنه‌هایی را تا پایان ادامه داد و نباید روند بازی را متوقف کرد.» البته کروس مطمئن نیست که در صورت ادامه پیدا کردن این صحنه، مدافعان رئال می‌توانستند شوت دلیخت را متوقف کنند یا خیر.  او در این باره گفت:« نمی‌دانم آیا هم تیمی‌هایم می‌توانستند شوت کروس را متوقف کنند یا نه. آن‌ها خیلی زود صدای سوت داور را شنیدند.»

در هر حال و با این اتفاق، رئال مادرید موفق شد تا با غلبه بر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در فینال ومبلی مقابل بوروسیا دورتموند به میدان خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 6520
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار