loader
04:49
0
کد خبر : 773

اعتراف تروسیه در گفتگو با فوتبال برتر: نمی‌خواهم با ایران بازی کنم!

اختصاصی / فیلیپ تروسیه سرمربی فرانسوی تیم ملی ویتنام یکی از چهره‌های مورد توجه در جام ملت‌های آسیا است؛ چهره‌ای که محمدرضا احمدی در قطر با او به گفتگو پرداخت.

اعتراف تروسیه در گفتگو با فوتبال برتر: نمی‌خواهم با ایران بازی کنم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فیلیپ تروسیر مربی نام‌آشنای تیم ملی ویتنام درحاشیه تمرین این تیم در کمپ الریان مقابل  دوربین فوتبال برتر قرار گرفت.

اول از همه ممنونم که وقت گذاشتید و باعث افتخار است که با شما صحبت می‌کنم. شما بازی خوبی مقابل ژاپن داشتید که همه را شگفته‌زده کرد. نظر همه این بود که ویتنام دو گل به ژاپن زد ولی آخرش سامورایی‌ها برنده شدند، چه اتفاقی برای تیم شما افتاد؟

بله در هشت ماه گذشته من هدایت تیم ویتنام را برعهده گرفتم که شامل تیم بزرگسالان و زیر ۲۳ سال بود. ما طبق برنامه و چرخه جدید خودمان شروع کردیم. و تجربه خودم را با بازیکنان و فدراسیون این کشور به اشتراک گذاشتم. در هشت یا نه فدراسیون مخلف کار کرده‌ام. در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، جام ملت‌های آفریقا، کوپا آمه‌ریکا و بازی‌های المپیک حضور داشتم و این تجربیات را می‌خواهم به اشتراک بگذارم  و فلسفه خودم را برای ویتنام پیاده‌سازی کنم. برای اینکه قصد داریم با ۱۰ تیم بزرگ آسیا رقابت داشته باشیم برای این کار باید کنترل توپ و سازماندهی خوبی داشته باشیم. سبک ما هم همین بود که توپ را به سادگی از دست ندهیم.

به نظر می‌رسد با این فرمت جدید شانس بالا رفتن از گروه را داشته باشید

اگر این سوال را از هر ۲۴ سرمربی پرسیده باشید حتما خواهند گفت که شانس صعود خواهند داشت. ما هم همینطور اگر اول یا دوم حتی بهترین تیم سوم را داشته باشیم شانس صعود خواهیم داشت. قدم به قدم جلو خواهیم رفت و هدف ما صعود به دور بعدی است.

می‌دانیم که شما در ایران دوست و طرفدار زیاد دارید و نظر شما با توجه به بازی اول ایران چیست؟

من اصلا نمی‌خواهم که با ایران بازی کنم! با اینکه کشور شما را دوست دارم و به بازیکنان شما علاقه دارم. فرصت‌های زیادی برای حضور در کشور شما داشتم و دو مرتبه به ایران سفر کرده‌ام و امیدوارم دوباره این اتفاق تکرار شود. از جام جهانی قبلی تا الان فکر کنم که تیم ایران باختی نداشته است. می‌شود ایران و ژاپن را با توجه به عملکرد اخیر آنها با یکدیگر مقایسه کنیم. ایران در حال حاضر توانایی و اعتماد به نفس بالایی دارد. و این برای ما خوب نیست که در حال حاضر روبه‌روی ایران بازی کنیم.

گفتگوی محمدرضا احمدی با فیلیپ تروسیه سرمربی ویتنام را ببینید

برچسب ها
کد خبر : 773
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار