loader
15:59
0
کد خبر : 8976

افزایش استریم کارتون تن‌تن در زمان یورو بخاطر تیم ملی بلژیک

تیم ملی پرستاره بلژیک هرچند در حد انتظار رقابت‌های یورو را آغاز نکرده اما ظاهرا تاثیر زیادی در افزایش ببیندگان انیمیشن قدیمی و نوستالژیک تن تن داشته است!

افزایش استریم کارتون تن‌تن در زمان یورو بخاطر تیم ملی بلژیک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ طبق اعلام رسانه‌های بلژیکی، بعد از اینکه لباس‌های دوم تیم ملی این کشور با الهام از لباس‌های شخصیت اصلیِ کُمیک و انیمیشن «تن تن» طراحی شد، بسیاری از هواداران نسل جدیدترشیاطین سرخ کنجکاو شده‌اند تا این انیمیشن را مشاهده کنند و با آن آشنا شوند.

تن تن توسط نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی اِرژه ساخته شده است و جزو معروف‌ترین اثرهای این هنرمند محسوب می‌شود و در کشور ما هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. با این وجود با بالا گرفتن تب مسابقات یورو و شباهت لباس‌های دوم تیم ملی بلژیک با شخصیت اصلی کمیک معروف این کشور، میزان بینندگان تن تن رشد فزاینده‌ای پیدا کرده و بسیاری از بلژیکی‌ها مشهورترین انیمیشن ساخت کشور خود را در سیستم‌های "VOD" به تماشا نشستند.

مقایسه میزان بینندگان این انیمیشن قبل و بعد از شروع جام ملت‌های اروپا نشان می‌دهد، تیم ملی بلژیک یکی از دلایل اصلی افزایش مخاطبان این انیمیشن قدیمی و نوستالژیک بوده است. نکته جالب دیگر اینکه تیم ملی بلژیک در هنگام رونمایی از لباس‌های دوم خود، از چند بازیگر با پوشش شخصیت‌های انیمیشن تن تن استفاده کرد و بسیاری از هواداران بلژیکی هم با گریم و پلاکاردهایی که طرحی از این انیمیشن به چشم می‌خورد، از تیم ملی خود حمایت می‌کنند.

برچسب ها
کد خبر : 8976
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار