loader
04:54
0
کد خبر : 6189

افشاگری دلیخت؛ خط‌ ‌نگه‌دار از من عذرخواهی کرد‍‍!

اختصاصی/ ستاره هلندی بایرن‌مونیخ بعد از اتمام بازی تیمش مقابل رئال‌مادرید که منجر به ناکامی باواریایی‌ها در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد، با شفافیت تمام درباره اتفاقات بازی صحبت کرد.

افشاگری دلیخت؛ خط‌ ‌نگه‌دار از من عذرخواهی کرد‍‍!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ماتیاس دلیخت در پایان دیدار تیمش مقابل رئال‌مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به ناکامی بایرن در رسیدن به فینال شد، در گفتگو با خبرنگاران خیلی شفاف نظراتش را ابراز کرد.

دلیخت با اشاره به گل تیمش که به دلیل آفساید مردود اعلام شد توضیح داد:«اگر آفساید است که خب آفساید است اما در دنیای فوتبال قوانین وجود دارند و قانون می‌گوید که اگر صحنه‌ای به صورت مشخص و قطعی آفساید نیست (که این صحنه نبود) باید بگذارید حرکت به پایان برسد. فکر می‌کنم که این اشتباه خیلی بزرگی بود.»

دلیخت همان بازیکنی بود که لحظاتی بعد از اعلام آفساید توسط کمک داور، برای بایرن گلزنی کرد ولی داور مسابقه با در نظر داشتن پرچم بالارفته خط نگهدار، آفساید مزروعی را اعلام کرد. دلیخت در توضیح بیشتر گفت:«اینکه آیا آفساید بود یا نه، نمی‌دانم اما باید بعدش، صحنه را بازبینی کنید. اگر صحنه بازبینی نشود، چطور می‌توانید تشخیص بدهید؟ گل دوم خوسلو هم تقریبا آفساید بود. اگر داور آن را سوت می‌زد، گل او هم مردود می‌شد. تفاوت در اینجاست و این شرم‌آور است.»

این ستاره هلندی در عین حال به این نکته اشاره کرد که بعد از آنکه کمک داور، صحنه‌ای که منجر به گلزنی او شده را آفساید اعلام کرده، از او عذرخواهی کرده است:«داور خط نگه‌دار به من گفت: "معذرت می‌خواهم، من اشتباه کردم."»

دلیخت در پایان صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که حالا چه این صحنه آفساید بوده و چه نبوده، اشتباه بسیار فاحشی در این صحنه صورت گرفته:«من از آن دسته افرادی نیستم که بعد از باخت دنبال بهانه بگردم اما معتقدم اگر قانونی وجود دارد، باید آن را اجرا کرد.»

برچسب ها
کد خبر : 6189
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار