loader
13:12
0
کد خبر : 7435

افشاگری و اتهام جنجالی ریاض محرز به سرمربی تیم ملی الجزایر

اختصاصی/ ستاره الجزایری الاهلی عربستان پس از کنار گذاشته شدن از فهرست تیم ملی کشورش سکوتش را شکست.

افشاگری و اتهام جنجالی ریاض محرز به سرمربی تیم ملی الجزایر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ریاض محرز ستاره الجزایری شاغل در لیگ عربستان، پس از عدم دعوت به تیم ملی الجزایر برای دیدا با گینه و اوگاندا در مقدماتی جام جهان ۲۰۲۶ سکوت خود را شکست.

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیسی تیم ملی الجزایر، روز پنجشنبه لیست سبزها را که نام ریاض محرز در آن دیده نمی‌شد را اعلام کرد. پتکوویچ در نشست خبری برای اعلام این لیست در خصوص حذف این ستاره گفت: واضح است که حذف نام ریاض محرز در حال حاضر فکر همه را خود مشغول کرده است. به یاد دارم که اسفندماه گذشته با این بازیکن صحبت کردم و او از من خواست که دعوتش نکنم. توافقمان بر این بود که در صورت تمایل به بازگشت با من تماس بگیرد.

محرز هم نسبت به این اظهارات در حساب کاربری خودش در پلتفرم ایکس پاسخ داده و گفت: او دروغ می‌گوید. من هیچ تماسی از سوی مربی و فدراسیون فوتبال دریافت نکردم. از ناحیه زانو احساس درد داشتم، بنابراین این انتخاب کردم که در دو بازی آخر نباشم تا بتوان در دو بازی مهم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشته باشم.

ستاره سابق منچسترسیتی همچنین ادامه داد: برای تیم ملی الجزایر در دیدارهای پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم اما حضورم در این بای‌ها برایم مهم بود. با اینحال به انتخاب سرمربی احترام می‌گذارم هرچند باید نسبت به وقایع شفاف‌سازی می‌کردم.

 

برچسب ها
کد خبر : 7435
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار