loader
04:43
0
کد خبر : 4268

افطار در میانه بازی‌های لیگ برتر انگلیس

اختصاصی / در جریان برخی بازی‌های لیگ برتر انگلیس و در هنگام افطار، وقفه کوچکی ایجاد می‌شود تا بازیکنان مسلمان بتوانند روزه‌شان را باز کنند.

افطار در میانه بازی‌های لیگ برتر انگلیس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در جریان دیدار دو تیم نیوکاسل و اورتون و همچنین مصاف بورنموث و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس، شاهد اتفاق متفاوتی بودیم. هرچند که این اتفاق، رویداد جدیدی نیست و در فصل گذشته لیگ برتر هم شاهدش بودیم، اما با اظهارنظرها و تشویق‌های زیادی همراه شد. مسئولان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفته‌اند که در جریان دیدارهایی که در ماه رمضان برگزار می‌شود، در صورت حضور بازیکنی مسلمان در زمین، وقفه‌ای در زمان افطار در نظر بگیرند تا بازیکنان مسلمان بتوانند روزه‌شان را باز کنند.

در دقیقه ۲۰ دیدار دو تیم نیوکاسل و اورتون بود که این اتفاق رخ داد و سه بازیکن مسلمان اورتون، یعنی آمادو اونانا، ادریسا گویه و عبدالله دوکور با بهره‌گیری از این وقفه کوتاه، افطار کردند.

در مصاف بورنموث و کریستال پالاس هم این دانگو اوتارا، بازیکن بورنموث بود که در دقیقه ۳ مسابقه برای لحظاتی زمین را ترک کرد و یکی از اعضای کادر فنی با آب و چند خرما به سراغش آمد تا افطار کند.

در طول این دقایق، دیگر بازیکنان حاضر در زمین، کاملا محترمانه منتظر ایستاده بودند و حاضران در ورزشگاه هم از سکوها آنها را مورد تشویق قرار دادند.

فصل گذشته هم در جریان مصاف بورنموث با برایتون بود که دانگو و هم تیمی‌اش حمد جونیور ترائوره، روزه‌شان را در جریان برگزاری مسابقه باز کردند.

برچسب ها
کد خبر : 4268
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار