loader
23:32
0
کد خبر : 14288

الاهلی عربستان ۱-۰ پرسپولیس؛ حیف از این نمایش خوب!

پرسپولیس در یک تقابل نزدیک و جذاب مقابل الاهلی عربستان، تن به شکست داد اما با نمایش امشب خود هوادارانش را به ادامه این رقابت‌ها امیدوار نگه داشت.

الاهلی عربستان ۱-۰ پرسپولیس؛ حیف از این نمایش خوب!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم پرسپولیس در اولین مسابقه از لیگ نخبگان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت.

سریع‌ترین گل نسخه جدید لیگ نخبگان آسیا در دقیقه ۲ توسط فرانک کسیه روی پاس ریاض محرز، پرسپولیس را خیلی زود شوکه کرد اما پس از این گل، تیم خوان کارلوس گاریدو برخلاف انتظارات بر بازی در خانه حریف مسلط شد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. پرسپولیس پس از چند فرصت نصفه و نیمه، به یک موقعیت ایده‌آل در محوطه جریمه حریف رسید.

این موقعیت ابتدا با واکنش دیدنی ادوارد مندی روی ضربه سر علیپور همراه شد و پس از آن ضربه خطرناک اوستون اورونوف، با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۴٫، پرسپولیس روی خطای مریح‌ دمیرال بر اوستون اورونوف صاحب یک ضربه پنالتی شد اما داور با بازبینی صحنه، این فرصت را رد کرد تا پرسپولیس با وجود نمایش خوب در نیمه نخست، با یک گل بازنده به رختکن برود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در حالی که بازی با یک گل به سود الاهلی در جریان بود، برخورد حسین کنعانی زادگان و ایوان تونی توسط داور پنالتی تشخیص داده شد و ریاض محرز، پنالتی‌زن اول سابق منچسترسیتی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت.

این پنالتی اما با واکنش فوق‌العاده هم‌تیمی و هم‌وطن محرز در تیم ملی الجزایر یعنی الکسیس گندوز همراه شد تا پرسپولیس در جریان بازی باقی بماند.

در ادامه بازی پرسپولیس با تعویض‌های گاریدو فشار خود برای به ثمر رساندن گل تساوی را افزایش داد و هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما فرصت‌‌سوزی بازیکنان، مانع از تغییر نتیجه بازی شد تا پرسپولیس با وجود نمایش خوب، با شکستی خفیف مقابل الاهلی عربستان به تهران برگردد.

برچسب ها
کد خبر : 14288
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار