loader
17:41
0
کد خبر : 6213

المپیاکوس ۲ - 0 استون ویلا؛ شگفتی بزرگ نماینده یونان در لیگ کنفرانس

المپیاکوس به برتری در برابر استون ویلا به فینال رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا راه یافت.

المپیاکوس ۲ - 0 استون ویلا؛ شگفتی بزرگ نماینده یونان در لیگ کنفرانس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری بازی استون ویلا در برابر المپیاکوس و برتری ۲ بر صفر شاگردان مندلیبار به پایان رسید. بازی رفت این تیم در ویلا پارک، با نتیجه ۴ بر ۲ به سود المپیاکوس به پایان رسیده بود و با این برد، تیم یونانی با نتیجه  ۶ بر ۲ در مجموع ۲ بازی به فینال راه پیدا کرد.  الکعبی که در بازی رفت ۳  گل به ثمر رسانده بود در این بازی  گلزنی کرد تا نقش موثری در صعود المپیاکوس به فینال این رقابت‌ها ایفا کرده باشد. 

تنها 10 دقیقه برای تیم میزبان زمان لازم بود تا بتواند گل اول را در ابتدای نیمه توسط الکعبی به ثمر برساند. با توجه به شکست سنگین استون ویلا در بازی رفت، انتظار می‌رفت این تیم به دنبال جبران نتیجه و انجام یک بازی انتحاری باشد اما  میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت. استون ویلا موقعیت چندانی به دست نیاورد و از چند موقعیت نصفه و نیمه خود  به خوبی استفاده نکرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود المپیاکوس به پایان برسد. 

در نیمه دوم شاگردان امری کمی با برنامه‌تر پا به میدان گذاشتند و یک موقعیت خوب گلزنی در ابتدای نیمه دوم برای این تیم به دست آمد که ثمری برای آن‌ها نداشت. حملات استون ویلا ادامه داشت و امیدوار بود حداقل از سنگینی شکست بکاهد اما میزبان باز هم به گل رسید و باز هم نام الکعبی به عنوان زننده گل مطرح شد تا تنها شکست استون ویلا سنگین‌تر شود. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود المپیاکوس به پایان رسید تا این تیم با نتیجه ۶ بر ۲ در مجموع ۲ بازی به فینال راه پیدا کند. 

مسابقه فینال روز 9 خرداد بین المپیاکوس و فیورنتینا در آتن برگزار خواهد شد. 

برچسب ها
کد خبر : 6213
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار