loader
19:25
0
کد خبر : 12005

المپیک ۲۰۲۴/ بازگشت دیوانه‌وار ژرمن‌ها در هندبال مقابل میزبان قدرتمند

رقابت هندبال فرانسه و آلمان در المپیک ۲۰۲۴ با جذابیت عجیب و فوق‌العاده‌ای همراه بود.

المپیک ۲۰۲۴/ بازگشت دیوانه‌وار ژرمن‌ها در هندبال مقابل میزبان قدرتمند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رقابت هندبال دو تیم آلمان و فرانسه در یک‌چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با بازگشت اعجاب‌انگیز تیم هندبال آلمان همراه بود.

در حالی که آلمان تا ۱۳ ثانیه به پایان مسابقه با نتیجه ۲۹-۲۷ از فرانسه عقب بود، این تیم با به ثمر رساندن پرتاب هفت متر اختلاف را به حداقل رساند. با این حال، این برای بازگشت آلمان کافی نبود چون توپ در اختیار تیم فرانسه قرار داشت و شانس میزبان که از حمایت هواداران خود برخوردار بود برای صعود به نیمه‌نهایی بالا بود.

اما به شکلی معجزه‌آسا، بازیکنان آلمان موفق شدند با یک توپ‌ربایی عجیب در آخرین لحظات مسابقه، بازی را به تساوی بکشند و با تساوی ۲۹-۲۹، این مسابقه حساس و تماشایی به اوقات اضافه رفت. در اوقات اضافه، این آلمان بود که با یک گل لحظه آخری، ۳۵-۳۴ مقابل فرانسه میزبان به برتری رسید و یکی از بهترین مسابقات تیمی این دوره از المپیک را رقم زد.

در چهار دوره اخیر المپیک، فرانسه به فینال رقابت‌های هندبال مردان المپیک رسیده بود و در سه دوره از جمله دوره قبلی در توکیو قهرمان مسابقات شده است. تنها طلای آلمان در این مسابقات، به رقابت‌های المپیک ۱۹۳۶ برلین برمی‌گردد.

برچسب ها
کد خبر : 12005
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار