loader
09:36
0
کد خبر : 11761

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ جای خالی سینر پُر شد؛ لورنزو موستی به مدال برنز تنیس رسید

لورنزو موستی با غلبه بر فلیکس آلیاسیم به مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس دست یافت.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ جای خالی سینر پُر شد؛ لورنزو موستی به مدال برنز تنیس رسید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ وقتی در فاصله کمتر از یک هفته به شروع رقابت‌های المپیک، یانیک سینر مرد شماره یک تنیس جهان از حضور در پاریس انصراف داد، نگاه اکثر مردم ایتالیا برای جانشینی قهرمانشان به لورنزو موستی معطوف شد؛ و حالا موستی بار سنگین روی دوشش را با موفقیت روی زمین می‌گذارد.

زمین فلیپ-شاتریه پذیرای دیدار رده‌بندی تنیس انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۴ پاریس میان لورنزو موستی از ایتالیا، بخت شماره ۱۱ قهرمانی و فلیکس آلیاسیم از کانادا، بخت شماره ۱۳ قهرمانی بود. هردوی این تنیسورها در مراحل قبلی و پیش از شکست مقابل دو شانس اصلی قهرمانی یعنی جوکوویچ و آلکاراس، عملکرد درخشانی از خود نشان داده بودند. موستی در مرحله یک‌چهارم نهایی الکس زورف، مدافع عنوان قهرمانی از آلمان را شکست داده بود و آلیاسیم هم پیش‌تر مدودف را کنار زده بود.

در بازی دیشب هم که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، مسابقه بسیار جذاب دنبال شد. موستی ست نخست را با نتیجه ۶-۴ پیروز شد. آلیاسیم در ست دوم با قدرت به بازی برگشت و با برتری ۱-۶ کار به ست سوم رساند. در ست سوم اما جریان به سمت تنیسور ۲۱ ساله ایتالیایی چربید و موستی توانست با نتیجه ۶-۳ پیروز شده و به مدال برنز این دوره از رقابت‌های دست پیدا کند تا بخوبی جای خالی یانیک سینر، بزرگترین غایب تنیس المپیک ۲۰۲۴ را برای کشورش پر کند. موستی درحال سپری کردن یک ماه فراموش نشدنی است؛ او ابتدا به مرحله نیمه‌نهایی ویمبلدون رسید و سپس به همین مرحله از المپیک راه یافت و در هردو رقابت‌ هم اسیر کیفیت و تجربه نواک جوکوویچ شد.

برچسب ها
کد خبر : 11761
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار