loader
19:09
0
کد خبر : 11923

المپیک 2024 پاریس/ صربستان 95-90 استرالیا؛ کامبک رویایی یاران جوکر در پاریس

صربستان و استرالیا بازی بسیار جذابی از آب درآمد و در نهایت پس از اورتایم، به سود صرب‌ها تمام شد. دارنده مدال برنز دوره قبل، باید پاریس را ترک کند.

المپیک 2024 پاریس/ صربستان 95-90 استرالیا؛ کامبک رویایی یاران جوکر در پاریس

به گزارش سایت رسمی قوتبال برتر؛ در جریان دیداری از مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال المپیک 2024 پاریس، تیم‌های صربستان و استرالیا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در نهایت با نتیجه 90-95 به سود صربستان تمام شد. 

صربستان بار دیگر نشان داد که چرا یکی از بزرگترین کشورهای بسکتبال جهان است و با ارائه یکی از بزرگترین کامبک‌های تاریخ المپیک به نیمه‌نهایی رسید. صربستان در کوارتر دوم 24 امتیاز از استرالیا عقب بود و در پایان نیمه اول نیز 12 امتیاز اختلاف داشت، اما در نهایت با نتیجه 95-90 و در اورتایم به پیروزی رسید. 

صربستان اولین تیمی بود که توانست در یک بازی حذفى، اختلاف 12 امتیازی در پایان نیمه اول را جبران کند. استرالیا با کمتر از 7 دقیقه باقی مانده از نیمه اول با نتیجه 44-20 پیش بود و پتی میلز 18 امتیاز داشت و به تیم استرالیا اعتماد به نفس زیادی داده بود.

وقت آن رسیده بود که پسیچ با یک صحبت انگیزشی در وقت استراحت، بازیکنانش را به بازی برگرداند. صربستان با یک رالی 15-2 اختلاف را به 11 امتیاز کاهش داد و مارکو گودوریچ از نیمکت صربستان وارد بازی شد و 9 امتیاز کسب کرد تا نتیجه نیمه اول 54-42 شود.

اوگنین دوبریچ دو پرتاب سه امتیازی داشت و بوگدان بوگدانویچ 7 امتیاز کسب کرد تا صربستان با نتیجه 61-60 پیش بیفتد. از آن نقطه به بعد، صربستان هر بار که استرالیا ضربه می‌زد، پاسخ می‌داد، اما نتوانست اختلاف را زیاد کند. این بازی نه تنها یک بازگشت بزرگ داشت، بلکه پایان هیجان‌انگیزی نیز داشت، زیرا پتی میلز با یک فلاتر در 1.4 ثانیه مانده به پایان بازی، نتیجه را 82-82 کرد و بازی را به وقت اضافه کشاند. در اورتایم اما نیکولا یوکیچ ضربه نهایی را زد. 

برچسب ها
کد خبر : 11923
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار