loader
15:31
0
کد خبر : 11716

المپیک 2024 پاریس/ مدال طلای زوج اهل چک چند روز پس از جدایی!

کاترینا سینیاکووا و توماس ماچاک، چند روز پس از جدایی از هم در پایان ژوئن برنده تنیس دو نفره مختلط المپیک شدند!

المپیک 2024 پاریس/ مدال طلای زوج اهل چک چند روز پس از جدایی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ کاترینا سینیاکووا و توماش ماچاک از جمهوری چک، مدال طلای تنیس دوبل مختلط المپیک 2024 پاریس را به دست آوردند؛ اتفاقی که تنها چند روز پس از قطع رابطه و جدایی آن‌ها رخ داد.

سینیاکووا و ماچاک در زمین تنیس، زوج یک‌دیگر بودند اما در بیرون از زمین، باید یک‌دیگر را فراموش می‌کردند. چند هفته پیش از شروع المپیک تابستانی 2024، این زوج اهل جمهوری چک از هم جدا شدند اما با وجود شرایط دشوار روحی، موفق شدند زوج چینی ژانگ ژیژن و وانگ ژینیو را در فینال شکست دهند. این زوج جداشده، نخستین مدال طلای کاروان ورزشی جمهوری چک در المپیک 2024 را به دست آوردند. 

رابطه این زوج تنیسور از سال 2020 شروع شد اما در پایان اوپن پراگ در آخر ژوئیه، سینیاکووا فاش کرد که رابطه‌ عاطفی‌اش با ماچاک به پایان رسیده است اما رابطه حرفه‌ای آن‌ها ادامه دارد:«این یک مسئله خصوصی است اما ما حرفه‌ای هستیم و به بازی کنار هم ادامه خواهیم داد.»

این زوج، اولین گام‌شان را هم محکم برداشته بودند، جایی که توانستند زوج الکساندر زورف و لائورا زیگموند آلمانی را مغلوب کنند. 

سینیاکووای 28 ساله یکی از بهترین تنیسورهای زن رشته دوبل است. کسی که در تنیس دوبل زنان المپیک 2020 توکیو هم طلا گرفته بود و هفت گرنداسلم هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود که آخرین آن‌ها در ویمبلدون 2022 بود. 

از طرفی ماچاک 23 ساله در تنیس مردان چندان عملکرد درخشانی نداشته اما پاریس را با دو مدال ترک می‌کند. او پیشتر در تنیس دوبل مردان، مدال برنز گرفته بود تا هر دو مدال جمهوری چک در المپیک 2024 پاریس به نام او باشد. 

برچسب ها
کد خبر : 11716
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار