loader
21:38
0
کد خبر : 14356

الوحدات اردن ۲-۱ سپاهان؛ نمایش دور از انتظار در نخستین گام

تیم سپاهان اصفهان در اولین مسابقه از سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحدات اردن تن به شکست داد.

الوحدات اردن ۲-۱ سپاهان؛ نمایش دور از انتظار در نخستین گام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم سپاهان به عنوان اولین نماینده ایران در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، کار خود را با شکست آغاز کرد.

تیم فوتبال سپاهان که در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، در اولین جدال خود از سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الوحدات اردن بود. سپاهان بازی را از حریف بهتر آغاز کرد و در نهمین دقیقه بازی، روی شوت تماشایی وحدت هنانوف به گل اول مسابقه رسید اما بعد از این گل، تیم میزبان به خودش آمد و در دقیقه ۲۲ روی غفلت خط دفاعی سپاهان بازی را به تساوی کشید.

الوحدات نیمه دوم را هم بهتر از سپاهان آغاز کرد و در دقیقه ۵۵، روی حرکت از عمق دفاع سپاهان و با ضربه ابراهیم صبرا به گل دوم خود رسید. در ادامه بازی و با وجود برتری تیم اردنی، سپاهان در خلق موقعیت مناسب روی دروازه حریف ناموفق بود و الوحدات، روی ضدحملات خطرناک‌تر ظاهر شد که عملکرد خوب پیام نیازمند، مانع گلزنی میزبان شد. همچنین در دقایق پایانی بازی، هادی محمدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

وقفه‌های طولانی و به زمین افتادن بازیکنان الوحدات در دقایق زیادی از این مسابقه، روی کیفیت بازی سپاهان اثرگذار بود و در نهایت نماینده کشورمان، این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با یک شکست آغاز کرد. در دیگر دیدار این گروه شارجه امارات با یک گل از سد استقلال تاجیکستان گذشت.

برچسب ها
کد خبر : 14356
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار