loader
21:22
0
کد خبر : 9246

امباپه: برای دو شب نمی‌توانستم بخوابم!

کیلیان امباپه برای اولین بار پس از مصدومیت خود در نشست خبری پیش از مسابقه با بلژیک شرکت کرد.

امباپه: برای دو شب نمی‌توانستم بخوابم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با بلژیک دیدار می‌کند و کیلیان امباپه کاپیتان تیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کرد.

مصدومیت از ناحیه بینی

وقتی که من مقابل اتریش روی زمین افتادم نفهمیدم که چه اتفاقی برای من افتاده است و بعد به چهره دروازه‌بان اتریش نگاه کردم و از ماجرا باخبر شدم. وقتی که به رختکن رفتم، فکر می‌کردم که باید به خانه برگردم. از حضور در این‌جا خوشحال هستم اما روزهای سختی بود. ملاقات‌های زیادی داشتم و برای دو شب نتوانستم بخوابم. نشستن روی نیمکت برای مسابقه با هلند آسان نبود اما توانستم برابر لهستان به میدان بروم.

فرم فرانسه

امیدوارم فرانسه فردا بیدار شود؛ فکر می‌کنم ما نیازی به بهانه آوردن نداریم. ما در مرحله گروهی با سطح بالایی بازی نکردیم اما به هر حال به مرحله حذفی رسیدیم و حالا می‌خواهیم به یک چهارم نهایی برسیم. ما باید کیفیت خود را یک درجه بالاتر ببریم؛ مقابل تیمی خوب بازی می‌کنیم و اگر برنده نشویم به خانه می‌رویم.

در خصوص بلژیک

آن‌ها در بازی اول مقابل اسلواکی شکست خوردند اما ما نیز نتوانستیم برابر لهستان و هلند به برتری برسیم. ما داریم ورود نسل جدید فوتبال بلژیک را می‌بینیم؛ آن‌ها با انگیزه هستند و می‌خواهند فصلی جدید در تاریخ فوتبال بلژیک رقم بزنند. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و این از آن دست مسابقاتی است که ما دوست داریم در آن بازی کنیم؛ نمی‌توانیم برای این بازی صبر کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 9246
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار