loader
07:09
0
کد خبر : 5075

امیری امروز به آقای گل می‌رسد؛ رکورد وحید در دستان اوسمار

اختصاصی/ستاره باتجربه پرسپولیس در صورتی‌که امروز در ترکیب این تیم قرار بگیرد می‌تواند رکورد فرشاد پیوس گلزن بزرگ باشگاه را بشکند.

امیری امروز به آقای گل می‌رسد؛  رکورد وحید در دستان اوسمار

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، وحید امیری که بازی‌های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داد پس از بهبود به عنوان بازیکن ذخیره در چند بازی اخیر پرسپولیس دوباره به میدان رفته است. او امسال دو مصدومیت بزرگ را پشت سرگذاشت. ابتدا از ناحیه لیگامنت که حدود ۵۰ روز و سپس از ناحیه همسترینگ ۶۱ روز را دور از میادین بود و در مجموع ۱۷ مسابقه را از دست داد.

وحید که جام ملت‌های آسیا را به همین دلیل از دست داد، از ابتدای نیم فصل دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. هرچند در هشت بازی اخیر تیمش هیچ‌گاه در ترکیب ثابت نبوده و در مجموع ۱۰۵ دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی فرصت بازی پیدا کرده است. با این حال او در بازی برابر ملوان که ۱۳ دقیقه پایانی در ترکیب قرار گرفت، تعداد بازی‌هایش را به عدد ۲۲۲ رساند و در رتبه یازدهم بازیکنان با سابقه تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

اما نکته اینجاست که اگر وحید امروز از سوی اوسمار ویرا شانس حضور در ترکیب را پیدا کند، با رسیدن به عدد ۲۲۳ به رکورد فرشاد پیوس آقای گل سرخ‌ها خواهد رسید. امیری در حال حاضر هشت بازی کمتر از کریم باقری دیگر اسطوره باشگاه پرسپولیس دارد و به نظر می‌رسد این شانس را دارد که تا پایان این فصل از رکورد کریم هم عبور کند. حتی جایگاه کمال کامیابی‌نیا کاپیتان سابق پرسپولیس که به ذوب‌آهن پیوست و ۲۳۵ بازی با لباس پرسپولیس انجام داده می‌تواند همین امسال توسط امیری مورد تهدید قرار بگیرد.

وحید امیری در ابتدای لیگ شانزدهم و با نظر برانکو ایوانکوویچ و در حالی که استقلال و علیرضا منصوریان نیز تلاش بی وقفه‌ای برای انتقالش انجام دادند، از نفت تهران به  پرسپولیس پیوست. او فقط یک فصل در ترابزون اسپور ترکیه بازی کرد اما دوباره به پرسپولیس برگشت و حالا یکی از کاپیتان‌های تیم به حساب می‌آید. او در ۲۲۲ بازی ۵ قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان و چندین عنوان دیگر از جمله فتح سوپرجام را در کارنامه افتخاراتش دارد.

شماره ۱۹ پرسپولیس طی نزدیک به یک دهه یکی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار تیم ملی ایران هم بوده و در دو جام‌ملتها و دو جام جهانی در تیم ملی ایران حضور داشت. او ۷۱ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد هرچند ممکن است این مصدومیتهای طولانی که در ۳۶سالگی پشت سرگذاشت باعث هرچه دورتر شدنش از تیم ملی شود.

 

برچسب ها
کد خبر : 5075
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار