loader
19:58
0
کد خبر : 10447

امیر از دسترس پرسپولیس خارج شد؛ عابدزاده به کاستیون پیوست

اختصاصی/ در حالی که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند برخی گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی او به سمت امیر عابدزاده رفته بود، این دروازه‌بان به تیمی جدید در فوتبال اسپانیا ملحق شد.

امیر از دسترس پرسپولیس خارج شد؛ عابدزاده به کاستیون پیوست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم فوتبال کاستیون با امیرعابدزاده دروازه‌بان ایرانی که در لیگ دسته دوم پرتغال بازی می‌کرد و سابقه حضور در دو جام جهانی و همچنین بازی در فوتبال اسپانیا را دارد، قرارداد امضا کرد.

امیر پنجمین خرید تابستانی سی دی کاستیون است. این دروازه‌بان 32 ساله باید برای حضور در ترکیب اصلی با گونزالو کرتاز رقابت کند. عابدزاده در ماریتیمو در دسته دوم پرتغال بازی می‌کرد و پیش از آن نیز در دسته دوم اسپانیا بازی کرده بود. او باتوجه به پایان قراردادش با ماریتیمو به عنوان بازیکن آزاد به کاستیون پیوسته است.

او که لقبش گربه ایرانی است در نوجوانی به انگلستان رفت و در اروپا آموزش دید اما در فوتبال پرتغال و به لطف حضور در ماریتیمو بود که توانست 84 بازی در لیگ برتر پرتغال درون دروازه بایستد.

عابدزاده تجربه حضور در لیگ دسته دوم اسپانیا را دارد جایی که او به عنوان دروازه‌بان اصلی پونفردینا بازی در این کشور را تجربه کرد. او تابستان گذشته به لیگ دوم پرتغال و ماریتیمو بازگشت و در 20 مسابقه به میدان رفت.

کاستیون که در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند  روز چهارشنبه یک بازی دوستانه را از رقابت‌های پیش فصل برابر لوانته برگزار می‌کند.

با این وصف یکی از گزینه‌هایی که گفته می‌شد پرسپولیس می‌تواند به‌عنوان جانشین بیرانوند روی او حساب کند از دسترس سرخ‌ها خارج شد.

 

برچسب ها
کد خبر : 10447
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار