loader
12:48
0
کد خبر : 10463

انتشار جزئیات جدیدی از مصدومیت مسی و مدت زمان دوری او از میادین

اختصاصی / لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی در بازی با کلمبیا در فینال کوپا آمریکا مصدوم شد و حالا اخبار جدیدی درباره میزان مصدومیت او منتشر شده است.

انتشار جزئیات جدیدی از مصدومیت مسی و مدت زمان دوری او از میادین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیونل مسی ستاره اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین در جریان بازی تیم ملی کشورش در فینال کوپا آمریکا و در مصاف با کلمبیا از ناحیه قوزک پا مصدوم شد. حالا اخبار جدیدی درباره میزان مصدومیت او منتشر شده است و به نظر می‌رسد که این ستاره آرژانتینی به دلیل مصدومیت لیگامنت قوزک پای راستش تا مدت نامشخصی از میادین به دور خواهد بود.

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه اینتر میامی، در اینباره نوشته شده:

«پس از بررسی‌های پزشکی، مشخص شد که لئو مسی از ناحیه رباط قوزک پای راستش دچار مصدومیت شده است و زمان بازگشت او به میادین با ارزیابی‌های دوره‌ای و پیشرفت روند بهبودش مشخص خواهد شد.»

در این بین جراردو تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی هم قبل از انتشار نتایج تست اعلام کرد که انتظار می‌رود مسی حداقل دو بازی را از دست بدهد: «مچ پای مسی پیچ خورده و او از این ناحیه مصدوم است؛ بنابراین باید تست‌های پزشکی بیشتری انجام شود و باید منتظر نتایج این تست‌ها باشیم تا شدت مصدومیت او مشخص شود.»

اینتر میامی در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق در رده دوم قرار دارد و این هفته در دو دیدار خانگی مقابل اف سی تورنتو(در روز چهارشنبه) و شیکاگو فایر (در روز شنبه) به میدان خواهد رفت.

مسی ۳۷ ساله در این فصل در ۱۲ بازی برای تیمش ۱۲ گل زده و ۱۳ پاس گل داده است.

برچسب ها
کد خبر : 10463
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار