loader
05:02
0
کد خبر : 6364

انتقاد به سبک مسی و رو به دوربین: این قانون MLS خوب نیست

اختصاصی/ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی از یکی از قوانین لیگ MLS آمریکا خوشش نمی‌آید و در جریان بازی تیمش مقابل مونترئال خیلی شفاف دراین باره صحبت کرد.

انتقاد به سبک مسی و رو به دوربین: این قانون MLS خوب نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی آمریکا، از یکی از قوانین لیگ MLS آمریکا راضی نیست و در جریان دیدار تیمش مقابل مونترئال خیلی شفاف و رو به دوربین نظرش را دراین باره برزبان آورد.

اینترمیامی در این بازی موفق شد با نتیجه ۲-۳ از سد مونترئال عبور کند. در این بازی مسی موفق نشد برای تیمش به گل برسد ولی نقش پررنگی در برد تیمش داشت.

حالا سؤال این است که مسی از چه چیزی گله داشت؟ دلخوری او از این بود که آیا یک بازیکن که به دلیلی از زمین خارج شده، باید دو دقیقه صبر کند تا بتواند دوباره به زمین وارد شود؟ این اتفاقی است که در جریان این بازی برای او رخ داد. قبل از اتمام نیمه اول بازی، مسی به دلیل یک مصدومیت جزئی از زمین خارج شده بود و در شرایطی که منتظر ورود به زمین بود، ماتیاس روخاس، هم تیمی‌اش از روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. این درحالی بود که در صورت حضور مسی در زمین، او پشت این ضربه قرار می‌گرفت.

بعد از این اتفاق، مسی رو به  دوربین پخش زنده‌ای که دقیقاً در کنارش قرار داشت نگاه کرد و خیلی بلند و واضح گفت: « این قانون اصلاً خوب نیست.»

برچسب ها
کد خبر : 6364
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار