loader
12:39
0
کد خبر : 11328

انتقاد تند نورافکن از قانون سرباز شدن فوتبالیست‌ها و یک اظهارنظر جالب درباره رضاییان!

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از قوانینی که برای خدمت سربازی بازیکنان کشورمان وجود دارد، انتقاد کرد.

انتقاد تند نورافکن از قانون سرباز شدن فوتبالیست‌ها و یک اظهارنظر جالب درباره رضاییان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امید نورافکن که همراه با اعضای باشگاه ملوان بندرانزلی در تست‌های پزشکی مجموعه ایفمارک حاضر شده بود، درباره شرایط این تیم گفت: تمرینات پُرفشاری را دنبال می‌کنیم تا استارت خیلی خوبی در لیگ برتر بزنیم. سعید دقیقی (سرمربی ملوان) هم امسال به تیم آمده و امیدوارم در این فصل نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم.

سربازی سخت‌ترین دوره فوتبالی یک بازیکن است

خدمت سربازی سخت‌ترین و بدترین دوره فوتبالی یک بازیکن است. بازیکن 15 سال تلاش می‌کند تا در 27 یا 28 سالگی به اوج فوتبال خود برسد اما باید دو سال به خدمت سربازی برود. چند سال پیش قانونی وجود داشت که بازیکنان لیگ برتری برای سربازی از آن استفاده می‌کردند و نمی‌دانم چرا حذف شد. البته شرایط اینقدر بد نیست که مجبور به تحمل آن باشیم. تلاش می‌کنیم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم و لذت ببریم.

سربازها در ملوان افت نمی‌کنند

فکر نمی‌کنم اُفت بازیکنان سرباز در ملوان اتفاق افتاده باشد. این مسئله به بازیکن مربوط است و من تمرکزم را روی ارائه عملکردی خوب می‌گذارم. ملوان در استان گیلان بسیار پرطرفدار است و تلاش می‌کنیم این دوران را خیلی خوب بگذرانیم.

می توانستم تا ۳۰سالگی در سپاهان بمانم

برمبنای محاسبات خودم می‌توانستم تا 30 سالگی در سپاهان بمانم اما قانون تغییر کرد و این اتفاق، ضرر زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. برای بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، قوانین زیادی گذاشته‌اند که بعضی از آنها من‌درآوردی بوده و باورکردنی نیست. بازیکنان و فوتبال ایران از این مسئله ضرر می‌کنند. با سپاهان قرارداد دارم و هنگامی که این دوره به پایان رسید، باید مجددا مذاکره کنیم. کسری خدمت مسئله‌ای محرمانه است و بهتر است عنوان نشود.

تمرکزم روی تمرینات است

برای بازی تیم ملی نمی‌توانیم از کشور خارج شویم و فدراسیون فوتبال باید این موضوع را دنبال کند و من هم تمام تمرکزم را روی تمرینات گذاشته‌ام. به هرحال نمی‌شود در گذشته زندگی کرد. باید تلاش کنیم بهترین شرایط را در زمان حال داشته باشیم و از فرصتی که به ما داده شده است، به نحوی شایسته استفاده کنیم.

رضاییان حرفه‌ای است

رضاییان دوست نزدیک من است و داخل و خارج زمین، یک بازیکن فوق‌العاده بزرگ محسوب می‌شود. او یک زندگی حرفه‌ای دارد و باید یاد بگیریم که به تصمیم هر بازیکن احترام بگذاریم. اطمینان دارم رضاییان امسال بهترین عملکرد را خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 11328
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار