loader
08:28
0
کد خبر : 6372

انتقاد تند وین رونی: مصدومان یونایتد آماده بازی کردن هستند

اختصاصی/ مهاجم سابق منچستریونایتد بعد از باخت ۰-۱ این تیم مقابل آرسنال، به تندی به انتقاد از بازیکنان مصدوم یونایتد پرداخته است.

انتقاد تند وین رونی: مصدومان یونایتد آماده بازی کردن هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، وین رونی اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس براین باور است که تعدادی از بازیکنان مصدوم شیاطین سرخ به اندازه کافی آماده هستند که بتوانند برای تیمشان به میدان بروند و از آنها خواسته که در آستانه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی به خود بیایند.

وین رونی بعد از باخت ۰-۱ تیم محبوبش مقابل آرسنال این صحبت‌ها را برزبان آورده و گفته:«بازیکنان خیلی خوبی در رختکن تیم هستند که عملکردشان پائین‌تر از سطح انتظار است. وقتی به مصدومان تیم نگاه می‌کنیم، بعضی از آنها می‌توانند بازی کنند. ۱۰۰ درصد همینطور است. بازی‌های یورو ۲۰۲۴ در پیش است و فینال جام حذفی را هم داریم. بازیکنان باید از جایشان بلند شوند و برای فینال و یورو خودشان را آماده کنند.»

این درحالی است که یونایتد زیر نظر تن‌هاخ فصل پرفراز و نشیبی را پشت سرمی‌گذارد و آنها شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را مدت‌هاست که از دست داده‌اند و در این میان آینده تن هاگ در جمع شیاطین سرخ هم نامعلوم است.

برچسب ها
کد خبر : 6372
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار