loader
12:01
0
کد خبر : 3250

انتقاد مورایس از سپاهانی‌ها: منتظر نمانید؛ پول بدهید و بازیکن را بخرید!

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از جدال حساس فردا مقابل پیکان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتقاد مورایس از سپاهانی‌ها: منتظر نمانید؛ پول بدهید و بازیکن را بخرید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان فردا از ساعت 16:00 در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم فوتبال پیکان است. در همین راستا ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان حاضر شد و گفت: با پیکان بازی داریم که تیم، بازیکنان و ترکیب خوبی دارد. مثل همیشه آماده بازی هستیم و مقابل هوادار خودمان بازی می‌کنیم. از لحاظ کاری که می‌کنیم، انتظار برای نتایج خوب دارم. در این بین لیگ قهرمانان آسیا، تعطیلات و تیم ملی را داشتیم. امیدوارم این گرد و خاک فروبنشیند و به حالت خوب قبل بازگردیم.

مورایس در مورد وضعیت کاوه رضایی گفت: شرایط تغییر زیادی نداشته، مصدوم است و وی را فردا نداریم.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: به دنبال کیفیت هستیم، دیروز در بازی یکی از تیم‌های آکادمی بودم و ۲ بازیکن باکیفیت دیدم و این یک فرآیند حرفه‌ای است که برای آینده باشگاه به کار می‌رود، باید به این فکر باشیم که بازیکن باکیفیت بگیریم، دنبال کیفیت هستیم و امیدوارم نخواهم این موضوع ساده را توضیح دهم. در فوتبال حرفه‌ای و نقل و انتقالات حرفه‌ای باید عادت کنیم. باشگاهی اگر دنبال بازیکنی‌ست، باید مبلغ را بپردازد و بخرد و نباید منتظر آزاد شدن بازیکن باشند! بازار، مدیران و مربیان باید درک کنند که مبلغ به ارزش بازیکن پرداخت شود زیرا با این هزینه می‌توان کیفیت زمین و همه چیز را بالا برد! اگر اینطور فکر کنیم، خیلی بهتر می‌شود، وگرنه نسبت به سایر کشورها خیلی دور خواهیم بود، فوتبال ایران باید به این سمت برود.

مورایس در پایان گفت: به همه هواداران که باعث افتخار شهر و باشگاه هستند، نیاز داریم، باشگاهی داریم که باید همه در کنار یکدیگر از تیم پیکان استقبال گرم داشته باشیم و شور و شوق را به همه نشان دهیم.

برچسب ها
کد خبر : 3250
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار