loader
18:36
0
کد خبر : 9633

انتقام جویان آمدند؛ آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک + گزارش تصویری

تیم ملی بسکتبال آمریکا با حضور همه ستارگانش شروع به کار می کند تا طلای المپیک را دوباره کسب کند‌.

انتقام جویان آمدند؛ آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک + گزارش تصویری

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از ماه‌ها کری خوانی و برنامه ریزی، تیم ملی بسکتبال آمریکا کنار هم جمع شد، تیمی متشکل از چند تن از بهترین بسکتبالیست های جهان و تاریخ که هر نتیجه ای به جز قهرمانی المپیک و پنجمین طلای متوالی برای آن یک شکست بزرگ محسوب می شود. ستارگان آمریکایی در کمپ تمرینی لاس وگاس کنار هم جمع شده اند و اولین تمرین خودشان را امروز (شنبه) غروب انجام خواهند داد.

برنامه تیم بسکتبال آمریکا 

اولین بازی دوستانه تیم انتقام‌جویان، بامداد پنجشنبه مقابل کانادا خواهد بود. آنها پس از این بازی به ابوظبی سفر خواهند کرد تا دو بازی دوستانه مقابل استرالیا و صربستان برگزار کنند. تیم استیو کر پس از آن به لندن خواهد رفت تا مقابل سودان جنوبی و آلمان هم بازی کند. حدود سه هفته دیگر هم کار تیم آمریکا در گروهی المپیک با جدال مقابل صربستان آغاز خواهد شد.

سابقه و امید تیم بسکتبال آمریکا 

لبران جیمز برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به تیم ملی آمریکا می آید تا سومین طلای المپیک خودش را کسب کند. کوین دورنت هم می آید تا چهارمین طلای المپیک را بر گردن بیاویزد و رکورددار تاریخ بسکتبال مردان آمریکا شود. بم آدبایو، دوین بوکر، جرو هالیدی، جیسن تیتم و آنتونی دیویس هم هر کدام قبلا یک طلا برده اند. تایریس هلیبرتن، آنتونی ادواردز، استفن کری، کوای لنرد و جوئل امبید هم به دنبال اولین طلای المپیک خودشان هستند.

چرا این تیم تشکیل شد؟

آمریکایی ها در جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال از تیمی استفاده کردند که نمی توانستیم آن را تمام قدرت بسکتبال این کشور بنامیم. چهارم شدن در آن تورنمنت همان تلنگری بود که آمریکایی ها به آن نیاز داشتند. با کمک تماس های لبران جیمز و تلاش گرنت هیل، بهترین بازیکنان آمریکایی دور هم جمع شدند تا از حیثیت ورزش خودشان دفاع کنند.

برچسب ها
کد خبر : 9633
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار