loader
12:30
0
کد خبر : 4648

انریکه: آماد‌ه‌ایم تا قهرمان لیگ قهرمانان شویم

لوئیس انریکه عنوان کرد آماده بازی با بارسلونا هستند.

انریکه: آماد‌ه‌ایم تا قهرمان لیگ قهرمانان شویم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امشب پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لوئیس انریکه، سرمربی پاریسی‌ها در مصاحبه خود درباره بازی و بازگشت به بارسلون سخن گفت. 

انریکه درباره بازی گفت: فکر می‌کنم در این فصل شرایط و روحیه تیمی خوبی داریم. قانون گل زده در خارج از خانه وجود ندارد، بنابراین واقعا مشتاق بازی در این بازی در خانه هستم، می‌دانم  جو فوق العاده‌ای وجود خواهد داشت اما ترتیب بازی‌ها برای ما مهم نیست. تنها هدف، برنده شدن است. خوشحالیم در این سطح بازی می‌کنیم و می‌خواهیم به نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم. برای بازی اشتیاق زیادی داریم و برای پیروزی و رسیدن به موفقیت وارد زمین می‌شویم. 

انریکه در ادامه سخنان خود درباره رو به رو شدن با ژاوی گفت:من ژاوی را به عنوان هم‌تیمی به یاد دارم.  همچنین دورانی به عنوان مربی او کار کردم اما او را به عنوان مربی نمی‌شناسم. از باشگاه بارسلونا شناخت دارم‌ اما نمی‌دانم آیا این واقعا یک مزیت خواهد بود یا خیر. یک تجربه عالی برای من است و آماده هستم تا همه آنچه برای پیروز شدن پاری‌سن‌ژرمن لازم است، ارائه کنم. کار من یافتن راه حل است

برخی از بازیکنان غایب هستند اما ما یک تیم هستیم و می‌توانیم با چنین شرایطی کنار بیاییم. باید از منابعی که در اختیار داریم، استفاده کنیم.

انریکه درباره انجام بازی گفت: بازی را  هجومی آغاز می‌کنیم تا توپ را در اختیار داشته باشیم اما خیلی چیزها ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد. ۲ تیم از  نظر رویکرد مشابه یکدیگر هستند و برخی فکر می‌کنند شانس قهرمانی داریم اما برخی دیگر موافق نیستند. چنین موضوعی مهم نیست. ما بیش از همه باید به بازی خودمان و به این فکر کنیم برای پیروزی چه کاری باید انجام دهیم.

برچسب ها
کد خبر : 4648
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار