loader
17:30
0
کد خبر : 14054

انزو مارسکا: مالکان چلسی با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند

سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از تقابل با بورنموث درگیری بین مالکان باشگاه را تکذیب کرد.

انزو مارسکا: مالکان چلسی با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تبم چلسی پس از کسب چهار امتیاز در سه هفته ابتدایی لیگ، به مصاف بورنموث می‌رود‌.

انزو مارسکا سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از دیدار با بورنموث، اخبار روزهای اخیر مبنی بر مشکلات مالکان باشگاه با یکدیگر را تکذیب کرد و در خصوص وضعیت باشگاه صحبت‌هایی مطرح شد.

درگیری بین تاد بولی و بهداد اقبالی

بارها گفته‌ام که تنها دو ماه است که کارمان را شروع کرده‌ایم، بنابراین باید یک‌دیگر را بیشتر بشناسیم. اختلاف مالکان؟ اگر انرژی خود را برای چیز دیگری صرف کنم، ارزشش را ندارد. تمرکز من فقط روی بازی فردا است، صادقانه بگویم. در هفته گذشته، من روی بازی تمرکز کرده‌ام و به بهترین شکل آماده شده‌ام. وقتی با منچسترسیتی بازی داشتیم، با تاد [بولی] صحبت کردم. روزهای گذشته هم با بهداد [اقبالی] صحبت کرده‌ام. با هر دو در تماس بوده‌ام، مشکلی بین آن‌ها وجود ندارد. روی بازی‌ها متمرکز هستم چون تنها چیزیست که کنترلش در دست من است.

وضعیت مصدومان چلسی

رومئو لاویا به بازگشت نزدیک است و احتمالا به بازی بعدی می‌رسد. متاسفانه ریس جیمز همچنان با آمادگی فاصله دارد. مالو گوستو همچنان غایب است و به بازی با بورنموث نمی‌رسد. در مورد اسکواد تیم، احساس می‌کنم بسیار خوش شانس هستم زیرا بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در پست‌های مختلف بازی کنند. همه اهدافی که به دنبال آن‌ها بودیم، همگی اینجا هستند. اگر می‌خواهیم با سایر تیم‌ها رقابت کنیم باید در کنار جنبه فنی، بازیکنان فیزیکی هم داشته باشیم. بازیکنان آرسنال و لیورپول از لحاظ فیزیکی قوی هستند، اما ما هم چنین بازیکنانی را در اختیار داریم.

تمدید قرارداد نیکولاس جکسون 

اول از همه، در مورد تمدید قرارداد نیکولاس بسیار خوشحال هستم چون او عملکرد خوبی دارد. با و بدون توپ، بازی خوبی انجام می‌دهد. نیکولاس از آن بازیکنانی است که همیشه گل خواهند زد. او در سه بازی اول لیگ برتر برای ما گلزنی کرده است. 

برچسب ها
کد خبر : 14054
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار