loader
06:10
0
کد خبر : 704

ایران باید صدرنشین شود چون کُره جنوبی...

کره‌جنوبی با نتایج درخشان در بازی‌های اخیر خود بدون سروصدا در رنکینگ فیفا به همسایه خطرناک شاگردان امیرقلعه‌نویی تبدیل شده است.

ایران باید صدرنشین شود چون کُره جنوبی...

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  به نظر می‌رسد تیم ملی ایران با یک حریف جدید و تازه‌وارد قرار است در آسیا دست و پنجه نرم کند.

 ایران که پیش از این ژاپن را به عنوان یک غول آسیایی در تقابل همیشگی با خود می‌دید حالا گویا باید به نام کره‌جنوبی هم عادت کند؛ تیمی که همسایه تازه‌وارد یوزهای ایرانی در رنکینگ فیفاست.

 چشم بادامی‌ها با یورگن کلینزمن چهره وشخصیت جدیدی پیدا کرده‌اند و آن‌ها را که پیش از این هم تیم قدرتمندی بودند به یک قدرت ویژه‌تر تبدیل کرده است.

 یک برد دیگر لازم است تا کره‌ای‌ها دهمین بازی بدون باخت خود را هم ثبت کنند. آماری که باعث شده این تیم با ۱۵۶۱ امتیاز به نزدیکی ایران با ۱۵۷۴ امتیاز برسد.

با فرض اینکه شاگردان کلینزمن با سه پیروزی در دور گروهی راهی مرحله بعد شوند، امتیازات آن‌ها به ۱۵۷۵ می‌رسد و اگر ایران نیز هر سه بازی خود را پیروز شود، امتیازات ملی پوشان در رنکینگ جهانی به عدد ۱۵۸۹ می‌رسد. 

در آن زمان است که دیدار احتمالی ایران و کره در مرحله یک‌هشتم نهایی به جنگ برای ماندن در آسیا جنگ برای ماندن در رتبه دوم آسیا را هم اضافه خواهد کرد. 

در صورتی که ایران و کره جنوبی، به عنوان تیم‌های برتر گروه C و E به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و سپس راهی یک چهارم نهایی شوند، ششمین تقابل دو تیم در این مرحله رقم خواهد خورد.

امیر قلعه‌نویی اصلا دوست ندارد فاصله کره جنوبی با تیمش، کمتر از این شود و به همین دلیل، حالا با یک انگیزه جدید، تیم ملی را برای موفقیت در ادامه جام ملتها، آماده خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 704
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار