loader
20:17
1
کد خبر : 7135

اوج‌گیری قطبی در کانادا؛ کاری کردیم که تیم‌های بزرگ انجامش می‌دهند

اختصاصی/ ونکوور اف سی با هدایت مربی ایرانی‌اش توانست در دومین بازی پیاپی به پیروزی رسید و در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

اوج‌گیری قطبی در کانادا؛ کاری کردیم که تیم‌های بزرگ انجامش می‌دهند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ونکوور اف سی که افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم‌ملی را روی نیمکتش دارد در بازی برابر پاسیفیک در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کانادا به برتری دو، یک رسید. ونکوور و قطبی با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شده و  با ۴ امتیاز کمتر نسبت اتلتیکو در رده دوم لیگ برتر کانادا قرار گرفت.

 در این بازی ابتدا یاران افشین قطبی با ضربه پنالتی جاش هرد عقب افتاد اما ونکوور با گل موزس دایر در دقیقه ۴۰ این گل را پاسخ داد تا بازی یک، یک شود. این بازی تا دقیقه ۸۶ مساوی بود که واسکو فرای بازیکن ونکوور گل دوم را زد و پیروزی را برای تیمش تضمین کرد.

افشین قطبی سرمربی ونکوور بعد از این بازی گفت:« این کاری است که تیم‌های باکیفیت و بزرگ انجام می‌دهند و در موقعیت‌هایی خاص شرایط بازی را عوض می‌کنند. ما نشان دادیم که این ویژگی را داریم و می‌توانیم سرعت بازی را بالاتر ببریم.»

او افزود:« ما می توانیم بلافاصله فشاری که روی حریفان داریم را افزایش بدهیم، می‌توانیم سرعت و ریتم بازی را تغییر دهیم، موضوعی که نتیجه بازی امروز را تغییر داد.»

سرمربی ایرانی و پرهیجان ونکوور همچنین با اشاره به ریشه‌های نیوزلندی موزس دایر ستاره تیمش اشاره کرده و گفت:«این به خاطر فرهنگ ورزشی کشور و منطقه‌ای است که او از آن آمده است. وقتی جوان‌تر هستند برای برنده شدن تمرین می‌کنند، و برای پیروزی زندگی می‌کنند. من این روحیه را دوست دارم و آن انگیزه و فرهنگ را اینجا می‌خواهم. او در هر بازی با این ذهنیت نفس می‌کشد و همین موضوع فرهنگ و روح برنده بودن را در رختکن ما ایجاد کرده است.»

ونکوور در بازی هفته هشتم با در خانه والور روز یکشنبه به مصاف این تیم می رود.

شادی افشین قطبی و بازیکنان ونکوور اف سی بعد از رسیدن به رده دوم لیگ برتر کانادا

برچسب ها
کد خبر : 7135
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

امیر - 2 ماه پیش

افشین خان مربی باکیفیت و باکلاسیه
0 0
پربازدیدترین اخبار