loader
13:52
0
کد خبر : 5108

اوزونیدیس: از نتیجه بازی متعجبم/از بازیکنانم حمایت می کنم

سرمربی تیم گل گهرسیرجان گفت: از نتیجه بدست‌آمده برابر استقلال خوزستان شوکه شدم از بازیکنانم حمایت می کنم.

اوزونیدیس: از نتیجه بازی متعجبم/از بازیکنانم حمایت می کنم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دو تیم گل گهر و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم گل گهرسیرجان در نشست خبری پس از این دیدار، گفت: نمی‌دانم چگونه باید باشم. خودمان امروز بازی می‌کردیم و همه کارها را خودمان می‌کردیم اما دو امتیاز را از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم هم شوتی بود که زدند.

او ادامه داد: غیر از این‌ها در 90 دقیقه صحنه‌ای یادم نمی‌آید از رقیب. خیلی ناراحتم از نتیجه. ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل گهر اضافه کرد: فقط یک شوت کل موقعیت‌های حریف بود. در طول ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

برچسب ها
کد خبر : 5108
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار