loader
12:44
0
کد خبر : 3522

اوزونیدیس: نتایج نیم فصل دوم عجیب است

سرمربی تیم گل گهر گفت: در نیم‌فصل دوم همان‌طور که می‌بینید، نتایج کمی عجیب است ولی انتظار دارم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

اوزونیدیس: نتایج نیم فصل دوم عجیب است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارینوس اوزنیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: خیلی مهم است عکس‌العمل ما بعد از نتیجه خوبی که می‌توانستیم بگیریم چه چیزی باشد. چیزی است که از بچه‌هایمان فردا انتظار دارم که فردا در خانه خودمان بازی کنیم و به هدفی که داریم برسیم. مطمئنم بازی خوبی خواهد شد و همین‌طور نیاز است که ما با تمرکز کافی به میدان برویم.

او ادامه داد: نیم فصل دوم همان‌طور که می‌بینید، نتایج کمی عجیب است ولی انتظار دارم بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. ما به تیم‌های بالای جدول نزدیک هستیم و شانس خوبی داریم که تا آخر در همین بالا بمانیم. بازی‌های خانگی ما خیلی مهم است تا نتایج لازم را بگیریم.

اوزونیدیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: شاید الان صنعت نفت شرایط خوبی ندارد ولی آنها با تمام وجود می‌آیند و مطمئنم بهترین نمایش خود را خواهند داشت. ما باید خیلی قوی با تمرکز بالا بازی خودمان را انجام بدهیم.

سرمربی یونانی گل‌گهر در پایان گفت: امیدوارم هواداران تشریف بیاورند و به بازیکنان کمک کنند. با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم شرایط کمی شرایط دشوار باشد برای حضورشان. اما باید بدانند که به کمک آنها نیاز داریم.
برچسب ها
کد خبر : 3522
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار