loader
05:53
0
کد خبر : 4661

اوضاع وحشتناک قوزک پای گریزمان بعد از بازی با دورتموند

اختصاصی/ آنتوان گریزمان که در بازی دو تیم اتلتیکومادرید و بوروسیا دورتموند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، همچنان با مصدومیت قوزک پایش دست و پنجه نرم می‌کند.

اوضاع وحشتناک قوزک پای گریزمان بعد از بازی با دورتموند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید یکی از ستاره‌های تیمش در شب برد مقابل بوروسیا دورتموند در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. این ستاره فرانسوی پاس گل دوم تیمش را به لینو رساند ودر جریان بازی تاثیر زیادی داشت و در پایان مسابقه از سوی مقامات یوفا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در پایان این مسابقه اعضای رختکن اتلتیکو حسابی نگران شرایط فیزیکی گریزمان بودند. چرا که او در بازی تیمش مقابل اینتر در سن سیرو از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود و هنوز هم در این ناحیه احساس ناراحتی می‌کند.

او در طول این مدت با این درد دست و پنجه نرم کرده و تلاش زیادی انجام داده تا اوضاع قوزک پایش بهتر شود ولی هنوز هم به طور کامل بهبود نیافته. بعد از اتمام دیدار تیمش مقابل دورتموند هم اوضاع قوزک پای او تعریفی نداشت و دوربین‌های خبری تصویری از قوزک پای او منتشر کردند که بعد از پایان مسابقه برای جلوگیری از ورم و کمبودی، یخ روی آن قرار داده.

گریزمان در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:«حالم خوب است. حالا به درمان می‌پردازم و استراحت می‌کنم. ما بهترین تیم فیزیکی اروپا هستیم. باید به خوبی خودمان را برای بازی شنبه که بازی مهمی است آماده کنیم. حالم خوب است و سعی می‌کنم در بهترین شرایط باشم و به تیمم کمک کنم.»

برچسب ها
کد خبر : 4661
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار