loader
07:41
0
کد خبر : 2675

اولین تمرین خدابنده‌لو در روز غیبت شهاب؛ هافبک پرسپولیس برای ذوب آماده می‌شود

هافبک جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد در اولین تمرین تیمش شرکت کرد تا احتمال حضورش در ترکیب سرخ‌ها در هفته آینده بالا باشد.

اولین تمرین خدابنده‌لو در روز غیبت شهاب؛ هافبک پرسپولیس برای ذوب آماده می‌شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محمد خدابنده‌لو بعد از جدایی از مس رفسنجان خیلی سریع با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت و در اولین تمرین این تیم هم شرکت کرد. امروز پرسپولیسی‌ها در حالی از آسمان برف می‌بارید و زمین سفیدپوش شده بود تمریناتشان را برای آماده‌سازی بازی حساس با ذوب‌آهن ادامه دادند.

خدابنده‌لو چهره جدید تمرین امروز بود هرچند برخی دیگر مانند اورونوف و عبدالکریم حسن نیز چند روزی به تمرین سرخ‌ها اضافه شده‌اند و بعد از صدور کارت بازی آماده حضور در زمین هستند. هرچند این تیم شهاب زاهدی که عملا قصد جدایی از تیم را دارد را در تمرین امروز نیز در اختیار نداشت تا جدایی‌اش محتمل تر از هر زمانی دیگر باشد.

هافبک میانی ۲۴ ساله و جدید سرخ ها که هفته قبل در بازی مس رفسنجان برابر نساجی حضور پیدا کرد در برد ۳-صفر یاران نویدکیا با ۲ پاس گلی که داد نقش کلیدی ایفا کرد. این هافبک میانی که توان بازی در هافبک تهاجمی و هافبک تدافعی را هم دارد می تواند در خط میانی به پرسپولیس و اوسمار ویرا در روزهای آینده کمک کند.

برچسب ها
کد خبر : 2675
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار